www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2015-10-21

Review Wayang | Pan (2015)

Review Wayang | Pan adalah sebuah cerita / movie permulaan bagi cerita Peter Pan. Sebuah animasi yang sangat menakjubkan. Wayang menawarkan 2 jenis iaitu paparan standard dan 3D. Sinopsis filem Pan adalah seorang bayi hasil percintaan manusia biasa dan putera pari pari yang di hantar oleh ibunya ke bumi kerana ingin menyelamatkan dari dibunuh dan diletakkan di rumah anak anak yatim. Membesar dalam kekejaman manusia yang tamak dan akhirnya telah diserahkan kepada penjahat yang bertempat di Neverland dengan menaiki kapal ajaib untuk menjadi buruh. Neverland merupakan dunia yang mempunyai pixum yang digunakan oleh Blackbeard untuk hidup selama lamanya. Dan disatu bahagian lain terdapat satu perkampungan pari pari yang mana menjadi titik permulaan bagi Pan mengenali keistimewaan dirinya sendiri. Untuk tahu apa keistimewaan Pan, bolehlah tengok sendiri di pawangan yang terdekat.
review wayang pan, pan, sinopsis pan



Komen | Bagi cik en, cerita dia sangat sangat wow terhadap animasi yang ditonjolkam, Pari pari dia sangat cantik dan semestinya Pan sendiri tersangatlah hensem dan matanya sangat sangt cantik. Walaupun cik en tidak mengikuti cereta Peter Pan tapi bile tengok balik throwback ini, buat cik en nak tengok balik cerita Peter Pan yang sebelum ini. Disini cik en bagi 5 Bintang untuk animasi dan 4 Bintang  untuk perjalanan cerita. Ini cik en belanja satu trailer Pan 2015

4 comments:

Afidah Azmi said... [Reply]

Adik Fida dah tengok..dia kata tak best pun..Fida memang tak pergilah panggung ni...beli vcd jer ...senang boleh tengok berulang2 kan...

Puan Wawa said... [Reply]

Lama dah tk tgk wayang..

Nurzakiah Hanum said... [Reply]

best anum suka

iryanty ahamad said... [Reply]

:-)) yan peminat peter pan juga...nanti cari dvd

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads