Harga Microsoft Surface Pro 4 Terbaik dari Lazada

Harga Microsoft Surface Pro 4 Terbaik

Microsoft Surface Pro 4 | Sebuah tablet yang boleh mengantikan laptop anda dan sesuai dan versital untuk golongan profesional dan kreatif. Gambaran keseluruhan Microsoft Surface Pro 4 yang sangat versital, Prestasi yang sangat luar biasa, penggunaan windows dan office yang sungguh optimum dan Teknologi Microsoft yang terkini. Hanya seberat 786g dan berpixel 12.3 inci mejadikan ianya lasak disamping mempunyai contrast yang tinggi dan tahap kesilauan yang rendah. Dihadirkan dengan multi-position Kickstand dan papan kekunci serta Surface pen.


Mempunyai perisian 6th Gen Intel Core M3, i5 dan i7 menjadikan Microsift Surface Pro 4 lebih powerful, senyap , mempunyai cooler dan lebih efisen dari sebelum ini. Bateri boleh bertahan selama 9 Jam, Kamera depan 5MP dan 8 MP auto fokus. Menggunakan Windows 10 yang terkini  dan mampu menjadi nota kerana mempunyai One Note dan Surface Pen untuk menulis. Selain itu, Microsoft Surface Pro 4 mampu menjalankan 2 program secara serentak seperti membuat kerja di windows sambil mendengar muzik. Dan jika anda pernah menggunakan pen di gadjet anda, tulisan yang ditulis tidak langsung menyerupai tulisan anda, tapi dengan Surface One yang menggunakan teknologi Palm Block yang mempunyai sensitiviti tinggi iaitu 1024, mampu menyerupai tulisan anda di atas sehelai kertas.



Dihadirkan dengan 6 siri iaitu 128GB/intel-core M3-4GB Ram, 128GB/intel-core i5-4GB Ram, 256GB/intel-core i5-8GB Ram, 256GB/intel-core i7-8GB Ram, 256GB/intel-core i7-16GB Ram, 512GB/intel-core i7-16GB Ram yang bermula dengan harga RM 3999 sehingga RM 9799 dan ianya pertama di Malaysia dan hanya boleh di dapati di LAZADA dengan Pre-Order beserta free gift. Untuk Pre Order atau maklumat lanjut boleh klik banner di bawah ini
Lazada Malaysia
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

2 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. smooth kak. kalau dapat satu ni, memang terbaik lah :)
    PG singgah melawat :)

    ReplyDelete
  2. memang kerlas...kena keje kuat lagi ni...hehehe

    ReplyDelete
Previous Post Next Post