www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2015-10-15

Faktor Typing... Lama Gila

Assalamualaikum semua.
Kali ini cik en nak share satu statement ini


Sebenarnya cik en pun setuju statement ini. Sebab cik en tengah cari tu yang kekadang lambat. Tapi masa cik en pakai nokia 3310 atau yang seangkatan dengannya, cik en seorang ratu typing yang terpantas sekali. Jadi masa nak bergaduh, memang si pemesej takkan dapat menaip pun, tapi bila zaman android ini, tangan cik en tidak sepantas dulu dan kalau berjaya pun, sentiasa typo.. typing error. Kesimpulan yang dapat cik en nyatakan, semakin kita tua, semakin perlahan kita menaip atas faktor teknologi. Tapi cuba ajak cik en berdebat, rasanya tak tidur malam buatnya. 

10 comments:

eima said... [Reply]

kan ..... tp kami mls nk letak emoji tu

iryanty ahamad said... [Reply]

:-)) hp pintar banyak yang typo sebab jari besar..naik taip hurufnya kecik2...adoi...kak yan lah tu..huhh

Jari Manis said... [Reply]

kah kah kah...JM salah sorang daripadanya then ratu typo jugak

Puan Wawa said... [Reply]

hahhaa.. yang ni lawak.. memang pun, susah nak jumpa klu cri emoji ni...")

Maria Firdz said... [Reply]

Hehe... Memang banyak sangat iconnya.. Nak kena pilih yang sesuai..

Nurzakiah Hanum said... [Reply]

betul la tue

Nurul Shahira said... [Reply]

Betul tu. Sha pun sama. Nak mencari emoji tu satu hal. Taip pun asyik salah, error memanjang. Jari beso ! Huhu

Mrs Little Voice said... [Reply]

heheheh...samalah kita

Farah said... [Reply]

Salam Cik En,

Boleh singgah link post GA Mama Darwiish ya

Jom santai-santai join Giveaway
Giveaway Mama Darwiish


Athirah Diyana said... [Reply]

ada jugak yg typing kemain lama tp pendek je bls. lepas tu xda emoji. haha

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads