www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2015-10-15

Faktor Typing... Lama Gila

Assalamualaikum semua.
Kali ini cik en nak share satu statement ini


Sebenarnya cik en pun setuju statement ini. Sebab cik en tengah cari tu yang kekadang lambat. Tapi masa cik en pakai nokia 3310 atau yang seangkatan dengannya, cik en seorang ratu typing yang terpantas sekali. Jadi masa nak bergaduh, memang si pemesej takkan dapat menaip pun, tapi bila zaman android ini, tangan cik en tidak sepantas dulu dan kalau berjaya pun, sentiasa typo.. typing error. Kesimpulan yang dapat cik en nyatakan, semakin kita tua, semakin perlahan kita menaip atas faktor teknologi. Tapi cuba ajak cik en berdebat, rasanya tak tidur malam buatnya. 

  10 comments:

  1. kan ..... tp kami mls nk letak emoji tu

    ReplyDelete
  2. :-)) hp pintar banyak yang typo sebab jari besar..naik taip hurufnya kecik2...adoi...kak yan lah tu..huhh

    ReplyDelete
  3. kah kah kah...JM salah sorang daripadanya then ratu typo jugak

    ReplyDelete
  4. hahhaa.. yang ni lawak.. memang pun, susah nak jumpa klu cri emoji ni...")

    ReplyDelete
  5. Hehe... Memang banyak sangat iconnya.. Nak kena pilih yang sesuai..

    ReplyDelete
  6. Betul tu. Sha pun sama. Nak mencari emoji tu satu hal. Taip pun asyik salah, error memanjang. Jari beso ! Huhu

    ReplyDelete
  7. Salam Cik En,

    Boleh singgah link post GA Mama Darwiish ya

    Jom santai-santai join Giveaway
    Giveaway Mama Darwiish


    ReplyDelete
  8. ada jugak yg typing kemain lama tp pendek je bls. lepas tu xda emoji. haha

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!