Lirik dan Video lagu Ingatkan Dia (OST Cinta Paling Agung -Sinopsis ) – Wings

Ingatkan dia

Sinopsis
Cinta Paling Agung mengisahkan tentang Khairi (Aaron Aziz) dan Amyza (Siti Saleha) yang telah berkahwin hampir sepuluh tahun dan dikurniakan seorang anak perempuan, Hanna.Namun perkahwinan mereka tidak bahagia dan semakin hari semakin bermasalah. Khairi kemudiannya jatuh cinta dengan seorang wanita bernama Dewi (Zaskya).Kerana Dewi, Khairi sanggup membuat keputusan untuk menceraikan isterinya. Amyza yang terkejut dengan keputusan suaminya itu kemudian membuat keputusan untuk bersetuju.Tetapi dengan syarat setiap pagi Khairi perlu mendukungnya setiap hari selama 30 hari dan Khairi dengan berat hati bersetuju dengan permintaan isterinya. Sementara itu, hubungan Dewi dan Khairi tidak berjalan dengan lancar seperti yang disangka kerana ibu bapa Dewi kurang bersetuju dengan pilihan anak perempuannya itu. Keluarga Dewi kemudiannya menasihati Dewi bahawa perbuatan bercinta dengan lelaki yang masih berstatus suami orang adalah perbuatan yang salah. Dewi tersepit diantara rasa cinta dan bersalah terhadap Khairi serta ibu bapanya. Adakah Dewi akan meneruskan hubungannya dengan Khairi sehingga ke jinjang pelamin? Bagaimana pula dengan Amyza, adakah Khairi akan menceraikannya ataupun tidak?
Pelakon : Aaroz Aziz, Siti Saleha, Zaskya Ada Mecca, Mia Sara

Lirik Lagu

Semenjak awal lagi 
Bila ku mengenalimu 
Dunia ini serasa 
Cuma dalam genggamanku 

Ramai yang datang menduga 
Namun tak sama denganmu 
Aku percayalah
Biar pun remuk di hati 
Akan aku rawat sendiri 
Kerana kau aku rela 
www.nurfuzie.com
Mengapa aku yang tidak setia 
Mengapa akukah yang berdosa 
Mengapa aku mudah terlupa 
Janji-janji kita kali pertama 

Sesalnya aku cuma
Ingatkan engkau merayu 
Itulah kesilapanku 
Belum terlewat lagi 
Itu kata darimu mudah 
Memang begitu indah 

Mengapa aku yang tidak setia 
Mengapa akukah yang berdosa 
Mengapa aku mudah terlupa 
Janji-janji kita kali pertama 

Musuh tak kenal 
Jangan diikut tinggalkan dia
 Mengapa aku masih kau goda
 Masih kau goda 
nurfuzie
Mengapa aku yang tidak setia 
Mengapa akukah yang berdosa 
Mengapa aku mudah terlupa
 Janji-janji kita kali pertama


Photobucket
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

Post a Comment

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post