www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2015-08-11

Jawapan Jom Zoom Duit Kita

Assalamualaikum dan salam sejahtera
merujuk pada entry
JOM ZOOM DUIT KITA

tengkolok duit kertas zoom

Banyak komen entry itu mengatakan tiada apa apa yang dapat dilihat.
Tapi cik en dan sahabat kerja cik en gagah juga tengok barisan tulisan diatas tengkolok menggunakan kanta dan tempat scan uv ketulenan duit telah dapat membaca tulisan tersebut

Seri Paduka Baginda Yang Di Pertua Agong Pertama Al Marhum Tuanku Abdul Rahman Ibni Al Marhum Tuanku Muhammad

Yes berjaya juga menilik. Hasil pemerhatian kami terhadap wang kertas rm1 yang baru sahaja.. Duit RM 10, RM 50  dan RM 100 tidak ditemui tulisan itu

Hokey, mata cik en dah sakit memfokuskannya.. 
Jumpe next entry

Photobucket

5 comments:

bb_nona said... [Reply]

wow, gigih aihhhhh, bagus3, nk cek jugok, lalalalala

NaZiRaH @ Ezyra said... [Reply]

haha, saya p teropong duit kertas lama, patut tak nampak apa2, kosong ja, yang baru ni nampak ada tulisan tapi terlalu kecil...

Maria Firdz said... [Reply]

Hihi... x rajin nk meniliknya yuh...huhu.. terima kasih atas info ni..

Cikna said... [Reply]

Wow, baru tau.... Yg peliknye nape ade kt duit singgit je, duit yg lain tu dtg dr mana...???

husna zahidi said... [Reply]

wuarghh serius! tak pernah taw pon ada tulisan kat atas tengkolok tu.. hahaha.. nak p telek jugak laa stg..

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads