www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2015-08-11

Jawapan Jom Zoom Duit Kita

Assalamualaikum dan salam sejahtera
merujuk pada entry
JOM ZOOM DUIT KITA

tengkolok duit kertas zoom

Banyak komen entry itu mengatakan tiada apa apa yang dapat dilihat.
Tapi cik en dan sahabat kerja cik en gagah juga tengok barisan tulisan diatas tengkolok menggunakan kanta dan tempat scan uv ketulenan duit telah dapat membaca tulisan tersebut

Seri Paduka Baginda Yang Di Pertua Agong Pertama Al Marhum Tuanku Abdul Rahman Ibni Al Marhum Tuanku Muhammad

Yes berjaya juga menilik. Hasil pemerhatian kami terhadap wang kertas rm1 yang baru sahaja.. Duit RM 10, RM 50  dan RM 100 tidak ditemui tulisan itu

Hokey, mata cik en dah sakit memfokuskannya.. 
Jumpe next entry

Photobucket

  5 comments:

  1. wow, gigih aihhhhh, bagus3, nk cek jugok, lalalalala

    ReplyDelete
  2. haha, saya p teropong duit kertas lama, patut tak nampak apa2, kosong ja, yang baru ni nampak ada tulisan tapi terlalu kecil...

    ReplyDelete
  3. Hihi... x rajin nk meniliknya yuh...huhu.. terima kasih atas info ni..

    ReplyDelete
  4. Wow, baru tau.... Yg peliknye nape ade kt duit singgit je, duit yg lain tu dtg dr mana...???

    ReplyDelete
  5. wuarghh serius! tak pernah taw pon ada tulisan kat atas tengkolok tu.. hahaha.. nak p telek jugak laa stg..

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!