www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2015-07-10

Pemenang Raya Giveaway by Rafydahouse

Assalamualaikum semua!
hari ini cik en suka sangat
alhamdullilah, jauh tu hadiah cik en ni.. dari Sabah Negeri Di bawah Bayu
ingat tak entry cik en yang ini

Rezeki 6/7/2015


inilah hadiah yang di nanti.. cepat betul sampainya. 9/7/2015
terima kasih sangat, banyak, million kepada 
Taraaaaaa.......


4 item hadiah.. cantik sangat sangat.
anyway cik en suka hadiah hadiah ini


Cik en ada berjalan jalan kat blog Rafydah ini.. 
berusia 22 tahun dan merupakan blogger seberang laut sana
merupakan pencinta makeup dan cik en dah tengok artikel makeup sis ni. nak tengok tutorial makeup Rafydah.. klik SINI dan pilih mana tuto yang korang nak tengok.
dan cik en pasti Rafydah sangat meminati makeup dan fesyen. sebabnya hampir kebanyakan entry melibatkan beauty dan makeup..
so sekali lagi cik en ucapkan ribuan terima kasih kepada Rafydah..
Diharap suscess dimana mana saja sis berada.. 
dan keep work!
korang tak mahu ke kenal RAFYDAH?
nak? jom klik sini cepat cepat

  4 comments:

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!