www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2015-07-13

Distokia Kucing


salam semua
hari ini cik en nak share sedikit info kepada pencinta pencinta kucing
terutama kucing betina
sesetengah kucing betina yang bunting akan beranak tanpa ada sebarang masalah
dan ada yang susah nak beranak
antara faktor adalah anak yang besar atau salur beranak yang kecil
Ini antara kes yang pernah terjadi di klinik cik EN
Layan dulu gambar gambar di bawah





keadaan uterus
anak mati semuanya
ini merupakan anak pertama meow ini dan berkemungkinan anaknya yang paling besar dalam janin dan menyebabkan sukar beranak.
Anaknya ada yang telah membusuk dan ada yang masih ok tapi dah lemas.
so.. ini sahaja sharing pekerjaan cik en. nanti kalau ada kes pelik lagi cik en akan share..
p/s: cik en nurse haiwan
Photobucket

10 comments:

Shahida Dzulkafli said... [Reply]

Ngerinya Cik En.. Terus skip.. x mampu nak tgk.. Kesian sangat.. Huhuhu..

Syira Lokman said... [Reply]

nak backlink free ? sila tinggalkan link di page BLOG SYIRA LOKMAN :D

Noor Mala Shahar said... [Reply]

SINGGAH SINI
KLIK NUFF DI SINI

eima said... [Reply]

kesiannye mummy kucing tu mesti sakit sgt perut die kan ... anakd ah mati dlm tu

Nurzakiah Hanum said... [Reply]

ngerinyaaaaaaaaaaa

iryanty ahamad said... [Reply]

ngeri...loya tekak yan :-))

Radhia said... [Reply]

ala kesiannya...semua anak kucing mati ke...lagila kesian..dahla comel-comel..huhu..
btw..jemput follow blog saya yea.

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

alahai kesiannya meow ni..anak2 mati semuanya..

tringat lak kucing yg org tlg tarik sbb sgkut tu... mati juga =(

Athirah Diyana said... [Reply]

kucing tu mati ke cik EN?

Ank Denesor said... [Reply]

mak kucing tu hidup ke x?mcm mati je...wuaaaa

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads