www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2015-07-13

Distokia Kucing


salam semua
hari ini cik en nak share sedikit info kepada pencinta pencinta kucing
terutama kucing betina
sesetengah kucing betina yang bunting akan beranak tanpa ada sebarang masalah
dan ada yang susah nak beranak
antara faktor adalah anak yang besar atau salur beranak yang kecil
Ini antara kes yang pernah terjadi di klinik cik EN
Layan dulu gambar gambar di bawah





keadaan uterus
anak mati semuanya
ini merupakan anak pertama meow ini dan berkemungkinan anaknya yang paling besar dalam janin dan menyebabkan sukar beranak.
Anaknya ada yang telah membusuk dan ada yang masih ok tapi dah lemas.
so.. ini sahaja sharing pekerjaan cik en. nanti kalau ada kes pelik lagi cik en akan share..
p/s: cik en nurse haiwan
Photobucket

  10 comments:

  1. Ngerinya Cik En.. Terus skip.. x mampu nak tgk.. Kesian sangat.. Huhuhu..

    ReplyDelete
  2. nak backlink free ? sila tinggalkan link di page BLOG SYIRA LOKMAN :D

    ReplyDelete
  3. kesiannye mummy kucing tu mesti sakit sgt perut die kan ... anakd ah mati dlm tu

    ReplyDelete
  4. ala kesiannya...semua anak kucing mati ke...lagila kesian..dahla comel-comel..huhu..
    btw..jemput follow blog saya yea.

    ReplyDelete
  5. alahai kesiannya meow ni..anak2 mati semuanya..

    tringat lak kucing yg org tlg tarik sbb sgkut tu... mati juga =(

    ReplyDelete
  6. mak kucing tu hidup ke x?mcm mati je...wuaaaa

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads