InnerShine Prune Essence Plus Camu Camu

InnerShine Prune Essence Plus Camu Camu | Innershine merupakan satu minuman kesihatan yang popular di bawah Jenama Brands. Penjenama yang terkenal ini bertapak lebih dari 10 buah negara di dunia. Dan satu produk Brands yang menjadi pilihan adalah InnerShine Prune Essence Plus Camu Camu. InnerShine Prune Essence Plus Camu Camu merupakan sumber yang kaya dengan vitamin C. Pati Prun dan Camu Camu tinggi dalam serat dan juga mengandungi agen pencegah maltodekstrin, sejenis serat larut yang membantu dalma proses pencernaan dan yang penting tiada bahan pengawet. 

2 Tahun dah cik en amalkan. Mulanya nak bekalkan vitamin c pada kulit cik en sebab cik en jenis kulit kering tapi ia menjadikan cik en tenaga extra memandangkan cik en ini kerje lasak. Sebagai pembantu veterinar, kerja di lapangan adalah kerja yang tidak dapat dielakkan. Masa yang terhad juga menyebabkan jadual makanan tidak tetap. Oleh kerana ini, ia akan membuat kulit kusam dan berat badan cik en bertambah. Bermula dengan tawaran diskaun, cik en mencuba dan akhirnya ianya amat serasi dan cik en amat berpuas hati.


Penggunaan selama beberapa bulan menjadikan kulit cik en berseri seperti di bawah ini. Dan juga berat badan cik en mula berkurangan dan ramai yang memuji.

sebelum

selepas

Mungkin banyak produk lain di pasaran, tapi cik en amat berpuas hati hasil rutin harian cik en meminum InnerShine Prune Essence Plus Camu Camu. Dan satu lagi yang cik en puji, harganya yang mampu milik menyebabkan ianya menjadi pilihan golongan sederhana seperti cik en.
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

Post a Comment

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post