www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2014-04-08

Kiss My Ass


Assalamualaikum dan hye semua!
Tajuk gempak kan?
Jangan kata cik en nak melucah lucah ye.. baca entry ini sampai habis sebelum nak mengata bukan bukan.
1stly tengok pic bawah ini


ini semua adalah sticker kenderaan.
bahasa, gambar dan pengaruh tak baik yang semakin berleluasa dalam diam
dan agak terkejut caption dari pemilik pic ini


Cantik? 
Tang mana yang cantik adik oi.. 
Astafirullahalazim yang mampu cik en ucapkan.
bukan nak mengaibkan pemunya pic ini tapi ini teguran dari akak yang masih belajar ini
bukankah lebih baik sticker baik baik diletakkan..
kenapa perlu sticker begini..
kalau tak mahu tak payah letak terus
hilang identiti ketimuran.
Jangan la lupa asal kita.
tak ada faedah dengan sticker ini
kenapa la tak ada pihak yang memantau semua ini yek

p/s : diharap anak cucu cicit cik en tidak terpesong jauh dari jati orang melayu dan agama Islam

Photobucket

3 comments:

Nurzakiah Hanum said... [Reply]

adoi

Cik Anita said... [Reply]

Waduh.

Begini pun ada la.. Tapi memang budak sekarang macam-macam.

Jia Rizaira said... [Reply]

sekarang ni perkara lucah dah menjadi kebiasaan kat diorang ni...ntah pape la...beri pengaruh buruk yg berterusan sgt ni...risau keadaan skrg..

Follow ur blog.

Post terbaru dari saya:
http://mindakabur.blogspot.com/2014/04/layout-baru-facebook-buruk.html

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads