www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2014-04-08

Kiss My Ass


Assalamualaikum dan hye semua!
Tajuk gempak kan?
Jangan kata cik en nak melucah lucah ye.. baca entry ini sampai habis sebelum nak mengata bukan bukan.
1stly tengok pic bawah ini


ini semua adalah sticker kenderaan.
bahasa, gambar dan pengaruh tak baik yang semakin berleluasa dalam diam
dan agak terkejut caption dari pemilik pic ini


Cantik? 
Tang mana yang cantik adik oi.. 
Astafirullahalazim yang mampu cik en ucapkan.
bukan nak mengaibkan pemunya pic ini tapi ini teguran dari akak yang masih belajar ini
bukankah lebih baik sticker baik baik diletakkan..
kenapa perlu sticker begini..
kalau tak mahu tak payah letak terus
hilang identiti ketimuran.
Jangan la lupa asal kita.
tak ada faedah dengan sticker ini
kenapa la tak ada pihak yang memantau semua ini yek

p/s : diharap anak cucu cicit cik en tidak terpesong jauh dari jati orang melayu dan agama Islam

Photobucket

  3 comments:

  1. Waduh.

    Begini pun ada la.. Tapi memang budak sekarang macam-macam.

    ReplyDelete
  2. sekarang ni perkara lucah dah menjadi kebiasaan kat diorang ni...ntah pape la...beri pengaruh buruk yg berterusan sgt ni...risau keadaan skrg..

    Follow ur blog.

    Post terbaru dari saya:
    http://mindakabur.blogspot.com/2014/04/layout-baru-facebook-buruk.html

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!