www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2013-07-15

Sesi Spying Omey Cik En


salam sahabat cik en
malam ini baru sempat cik en nak update pasal spying yang cik en dah lakukan untuk omey kesayangan cik en di opis
sape omey cik en ni
omey ialah kucing yang datang ke opis cik en..
lama kelamaan dia semakin manja dengan cik en
cik en pula selalu beri makan pada dia
sanggup beli makanan yang mahal mahal pada dia
isnin yang lepas cik en mengikuti kursus spying dan castrition yang dianjurkan oleh jabatan cik en
oleh kerana dah diberi kursus bos cik en nak praktikalkan di klinik cik en..
cik en tak nak mengomel2 panjang..
meh layan sebahagian pic yang sempat dirakam





















































Alhamdullah menurut sahabat cik en yang selalu melawat omey untuk sabtu ahad ni. 
omey dalam keadaan sihat.. dan pagi ini cik en akan jumpe omey..
harap omey baik baik sahaja...
Photobucket

7 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

ololo..tgk cam cian je dia...

Nurzakiah Hanum said... [Reply]

cian dia

najiah shaharain said... [Reply]

eh..kenpa ?huhuhu

man said... [Reply]

oo..hebatnya..sila lah dtg ke blog sy..http://ajax85.blogspot.com

aku mira said... [Reply]

kesiannya....
nape ngan omey tu?

cik amal said... [Reply]

klu amal xberani nk buat lah :D

Rozita said... [Reply]

salam kenal.. nice job..lama dah tak buat.. prosedur dah cantik..baju pulak tak proper..plus bahaya guna scalple blade without handle.. ;)

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads