www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-12-20

Anonymous, Anonymous.......


salam semua pembaca cik en
cik en nak tanya sikit ini. pernah x korang dpaat komen dari anonymous atau orang akan kata pak anon atau mak anon?
mmm.. lately ini la cik en dapat banyak dari pak anon dan mak anon ni..



masalahnya sekarang pe ye nak buat dengan komen komen ini?
nak di delete atau di approved sahaja.. cer korang bagi komen sikit


Photobucket

10 comments:

Rinem said... [Reply]

banyak yang spam ya cik? hahaha

najihahfara said... [Reply]

delete je semua :)

Fiena Shahairi said... [Reply]

fiena pon dpt.. tp delete je...

Mas Zull said... [Reply]

assalamualaikum misz...mama pun pernah dpt tapi dlm SPAM oleh itu mama deletekn aje komen yg x berkenaaan tu...;)

Mrs Lurve said... [Reply]

kebanyakan komen anon kalo xrelated dgn entry..akak delete je

Wak Gelas™ said... [Reply]

dilit jee.. atau bakar je pc cik en tuuu.., ehehhe

Aida Omar said... [Reply]

bukan kata cik ein aida pun banyak dapat ada yang jual pil viagra lah ape lah.. aida buat spam dan deleted.. haha

Cik Amal said... [Reply]

ini spam ni sayang

g tukar lah email n password blog
kasi hapus terus spammer ni

ayut said... [Reply]

pernah dpt..sblm ni byk gak la mcm cik en dpt..skrg takde plak..

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

yui delete aje..hiih

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads