www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2012-12-20

Anonymous, Anonymous.......


salam semua pembaca cik en
cik en nak tanya sikit ini. pernah x korang dpaat komen dari anonymous atau orang akan kata pak anon atau mak anon?
mmm.. lately ini la cik en dapat banyak dari pak anon dan mak anon ni..



masalahnya sekarang pe ye nak buat dengan komen komen ini?
nak di delete atau di approved sahaja.. cer korang bagi komen sikit


Photobucket

  10 comments:

  1. banyak yang spam ya cik? hahaha

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum misz...mama pun pernah dpt tapi dlm SPAM oleh itu mama deletekn aje komen yg x berkenaaan tu...;)

    ReplyDelete
  3. kebanyakan komen anon kalo xrelated dgn entry..akak delete je

    ReplyDelete
  4. dilit jee.. atau bakar je pc cik en tuuu.., ehehhe

    ReplyDelete
  5. bukan kata cik ein aida pun banyak dapat ada yang jual pil viagra lah ape lah.. aida buat spam dan deleted.. haha

    ReplyDelete
  6. ini spam ni sayang

    g tukar lah email n password blog
    kasi hapus terus spammer ni

    ReplyDelete
  7. pernah dpt..sblm ni byk gak la mcm cik en dpt..skrg takde plak..

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!