www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-09-22

Nak Marah Atau Puji?

salam semua
ini vandalisme.. so korang rasa nak marah yang buat ni atau bangga dengan kekretifan dorang















Photobucket

4 comments:

cweet pinky said... [Reply]

err , cantek , hehehe ! kena marah jgk nih sebab conteng kat merata tmpt , hehehe ~

ayut said... [Reply]

eerrr....dyorg mmg sgt kreatif..tp mgkn dyorg kena salurkan kekreatifan dyorg ke arah yg btul ni...

Masz Sidek said... [Reply]

memang kreatif...
mungkin dia org ni tak de tempat nak keluarkan kreativiti dia org... jadi dia org... buat mcm ni lah... hmmm

Bulan Syurga Firdausi said... [Reply]

heee comel kat ne ni..? jgn marah seni tu heee

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads