www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2012-06-29

Teka Tekuk : siapa Barney dan Pengu


salam semua
pagi pagi ini cik en nak buat teka tekuk
siapa yang setia dengan blog cik en .. mesti pernah tengok cik en post mengenai kereta cik en 
cik barney kan?
tapi cik en tak mahu la linkkan.. sebab ada hint kat situ yang agak jelas untuk jawapan teka tekuk ini.
soalan cik en : Apa jenis/ model Barney dan Pengu
hint: Barney (buatan malaysia dan MPV) dan Pengu ( buatan Jepun dan buatan 1993)
korang leh bagi jawapan kat komen tu je.. x susah..
saja nk menceriakannya..
cik en en bukak sampai kul 11.30 ni je.. sebba petang cik en perlu melaporkan diri ke tempat kursus! gd luck semua!


p/s : kereta kesayangan En  botak
Photobucket

  4 comments:

  1. ermmmmmmm kalau sempat anum jawab ek

    ReplyDelete
  2. barney alza..tp en botak kete putih tu..alamk..apa ea..huhu.

    ReplyDelete
  3. Barney = Alza and Pengu = Mira, betul ker..main belasah jer

    ReplyDelete
  4. walaupun dah terlepas tetap nak nak baca gak soalan nya... hehehehe ;p

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!