www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-06-29

Teka Tekuk : siapa Barney dan Pengu


salam semua
pagi pagi ini cik en nak buat teka tekuk
siapa yang setia dengan blog cik en .. mesti pernah tengok cik en post mengenai kereta cik en 
cik barney kan?
tapi cik en tak mahu la linkkan.. sebab ada hint kat situ yang agak jelas untuk jawapan teka tekuk ini.
soalan cik en : Apa jenis/ model Barney dan Pengu
hint: Barney (buatan malaysia dan MPV) dan Pengu ( buatan Jepun dan buatan 1993)
korang leh bagi jawapan kat komen tu je.. x susah..
saja nk menceriakannya..
cik en en bukak sampai kul 11.30 ni je.. sebba petang cik en perlu melaporkan diri ke tempat kursus! gd luck semua!


p/s : kereta kesayangan En  botak
Photobucket

4 comments:

Anum said... [Reply]

ermmmmmmm kalau sempat anum jawab ek

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

barney alza..tp en botak kete putih tu..alamk..apa ea..huhu.

Tentang Kita said... [Reply]

Barney = Alza and Pengu = Mira, betul ker..main belasah jer

Masz Sidek said... [Reply]

walaupun dah terlepas tetap nak nak baca gak soalan nya... hehehehe ;p

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads