www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2012-06-18

Poooooonnnnn!





Cik en mula pakai kereta semenjak dapat lesen.. tak lama pun.. cik en ambik lesen dah lewat..
sekarang masih P lagi..
tapi cik en xde la nak cete bab P ni tetapi penggunaan HON
jujur cik en cakap.. semenjak cik en ada motosikal dulu, hon amatlah cik en kurang gunakan 
bila pakai kereta pun amatlah jarang..
tak tahu la kenapa..
mybe bila hon, mengejutkan orang kot..
tapi jumaat lepas cik en banyak gunakan hon.. heheh.. sebab lembu dan kambing melintas..
ehheh..pe pe pun cik en takmo gunakan hon kalau tak penting..
sebb leh buat orang terkejut malah sampai boleh jatuh moto. x ke gitu? heheh


Photobucket

  5 comments:

  1. guna time terdesak ok tu cik en...

    ReplyDelete
  2. dulu memang jarang guna hon...tapi sejak dok KL ni rajin plak tgn ni nak tekan hon kan..huhu :p

    apa pun, penggunaan hon ni biar la bertempat...tak perlu la asyik nak tekan hon je

    ReplyDelete
  3. a'aa akak pun jarng guna hon + xsk guna.. bila betoi2 perlu br guna :-)

    ReplyDelete
  4. kt penang..klu cik en salah langkah...mmg kena honnnnn

    ReplyDelete
  5. sy pun jarang guna hon... dan kalau boleh sy tak nak hon pengguna motosikal... takut mereka terkejut dan berlaku kemalanagan...

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!