www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-06-18

Poooooonnnnn!





Cik en mula pakai kereta semenjak dapat lesen.. tak lama pun.. cik en ambik lesen dah lewat..
sekarang masih P lagi..
tapi cik en xde la nak cete bab P ni tetapi penggunaan HON
jujur cik en cakap.. semenjak cik en ada motosikal dulu, hon amatlah cik en kurang gunakan 
bila pakai kereta pun amatlah jarang..
tak tahu la kenapa..
mybe bila hon, mengejutkan orang kot..
tapi jumaat lepas cik en banyak gunakan hon.. heheh.. sebab lembu dan kambing melintas..
ehheh..pe pe pun cik en takmo gunakan hon kalau tak penting..
sebb leh buat orang terkejut malah sampai boleh jatuh moto. x ke gitu? heheh


Photobucket

5 comments:

Pn. Sheila@CC said... [Reply]

guna time terdesak ok tu cik en...

Dylla Abas said... [Reply]

dulu memang jarang guna hon...tapi sejak dok KL ni rajin plak tgn ni nak tekan hon kan..huhu :p

apa pun, penggunaan hon ni biar la bertempat...tak perlu la asyik nak tekan hon je

IntaNBerliaN said... [Reply]

a'aa akak pun jarng guna hon + xsk guna.. bila betoi2 perlu br guna :-)

~MiZz Atie ZieYa~ said... [Reply]

kt penang..klu cik en salah langkah...mmg kena honnnnn

Masz Sidek said... [Reply]

sy pun jarang guna hon... dan kalau boleh sy tak nak hon pengguna motosikal... takut mereka terkejut dan berlaku kemalanagan...

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads