www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-06-04

Penangan Minum Minuman Kesihatan B' Young


salam semua..
3 hari cik en tak sempat blogwalking semua yang terjah blog kesayangan cik en ni..
pagi tadi lepas settle pemrit...cik en terus terjah yang mana tinggalkan jejak..
maaf pada smua yang terjah tapi lambat untuk cik en terjah balik..
ri jumaat cik en cuti sakit sbb badan panas dan pendek kata demam sedikit..
penangan makan B Young



betul la kata orang kalau minum kesihatan b young ni atau yang lain lain kena la selalu minum air...
apa apa pun memang berkesan.
kulit cik en makin sihat..mana yang de gatal gatal terus hilang.. walaupun makan benda benda gatal...
mungkin berubat dari dalam badan.. tu yang cik en rasa makin semangat..
cuma suhu badan yang naik mendadak buat cik en tak selesa...
apa apa pun mahal kot harga b young ni.
tapi xtau braper.. sbb cik en dapat free...opah cik en yang bagi..
dia de 3 set... cik en paw satu..ehheh..
dah 2 hari cik en stop makan..mybe dalam sehari 2 lepas suhu badan cik en turun cik en akan amalkan balik dan pastikan rajin minum air masak... 



Photobucket

4 comments:

Anum said... [Reply]

:)

Misz Mieza said... [Reply]

Teringin nak cuba.. Nanti nak gi carilah.. Dia kena minum banyak air masak utk membantu badan kita menyahtoksin bahan2 yang tak diperlukan oleh badan melalui peluh & kencing.. =)

MamaEma said... [Reply]

air masak memang sgt penting dalam badan kita..sekurang-kurangnya 8 gelas sehari

Aziela said... [Reply]

Memang teringin nak cuba, tapi mahallah.... Kenalah cari daun pegaga jer...dushh!

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads