www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2012-06-04

Penangan Minum Minuman Kesihatan B' Young


salam semua..
3 hari cik en tak sempat blogwalking semua yang terjah blog kesayangan cik en ni..
pagi tadi lepas settle pemrit...cik en terus terjah yang mana tinggalkan jejak..
maaf pada smua yang terjah tapi lambat untuk cik en terjah balik..
ri jumaat cik en cuti sakit sbb badan panas dan pendek kata demam sedikit..
penangan makan B Young



betul la kata orang kalau minum kesihatan b young ni atau yang lain lain kena la selalu minum air...
apa apa pun memang berkesan.
kulit cik en makin sihat..mana yang de gatal gatal terus hilang.. walaupun makan benda benda gatal...
mungkin berubat dari dalam badan.. tu yang cik en rasa makin semangat..
cuma suhu badan yang naik mendadak buat cik en tak selesa...
apa apa pun mahal kot harga b young ni.
tapi xtau braper.. sbb cik en dapat free...opah cik en yang bagi..
dia de 3 set... cik en paw satu..ehheh..
dah 2 hari cik en stop makan..mybe dalam sehari 2 lepas suhu badan cik en turun cik en akan amalkan balik dan pastikan rajin minum air masak... 



Photobucket

  4 comments:

  1. Teringin nak cuba.. Nanti nak gi carilah.. Dia kena minum banyak air masak utk membantu badan kita menyahtoksin bahan2 yang tak diperlukan oleh badan melalui peluh & kencing.. =)

    ReplyDelete
  2. air masak memang sgt penting dalam badan kita..sekurang-kurangnya 8 gelas sehari

    ReplyDelete
  3. Memang teringin nak cuba, tapi mahallah.... Kenalah cari daun pegaga jer...dushh!

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!