www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-06-25

Maksud pic pencarian cik en yang lepas


sebenarnya ada ramai yang bertanya mengenai simbol tangan tu.. a
antara yang bertanya adalah cik tom
sebenarnya ia bukan la simbol simbol kongsi golap ke, 3 line 4 line se7en atau sebagainya..
korang perhati betul2
kan pic tu sebenarnya adalah perkataan BLOG.. 
sapa yang perasan sebelum ini
cik en xtau pulak menimbulkan spekulasi yang lain bagi orang
so cik en tak ada niat pe2 cuma tertarik dengan perkataan BLOG yang kretip menggunakan jari
dan cik en pernah buat.. menjadi
cer korang pulak buat.. menjadi x?

p/s : Hanyalah perkataan bukan simbol kumpulan tuuut......



Photobucket

9 comments:

Yumida said... [Reply]

ooooo..pic tu xpt view..line slow sgt

Deq's Qienz said... [Reply]

aha la cik en..kalo cik en tak gatau tulisan blog sy pon xpasan..ehhh ader jugak ke mksud lain..sy xprasan pon..ingtkan pic biasa² jew..hehee..mcm² persepsi orag nih ek..hehee

Masz Sidek said... [Reply]

hehehehe.. sy ingatkan main jari jer...
tak perasan pulak ada perkataan blog yg di buat kat jari tu... ;p

Alynn Nyzaa said... [Reply]

sy follow blog awk..jmputla singgah ea blog sy ^^

MamaEma said... [Reply]

konfius kejap

Natasha said... [Reply]

dah agak dah, mesti ade sumthing dgn jari tu.. :)

Alynn Nyzaa said... [Reply]

nk tgk gmbr tu boleh pm fb sy ea :)

Ordinary Zati said... [Reply]

oo, ingatkan jari yg terpaut. hehe bru prasan

CIK TOM said... [Reply]

ciktom xde salah faham pun..just tertarik tgk gmbr tue..apa maksud simbol tue..xkan suka2 je cik en masukkan kan? wah xsangka "blog"rupanya..unik22!

thanks explain :)

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads