www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2012-06-06

Cik en nak g LOMBOK!


cik en nak larikan diri ke lombok...
menci dah duk malaysia..
stress dengan kerja!
hei hei, sambil korang lempang pelan pelan muka cik en(jangan kuat sangat t sakit)
apa cik en merepek ni...
oo.. ini untuk gempakkan je.. bagi korang baca entry ini..ehhehe
jangan mara aaaa...
macam ni cik en terjumpa balik kawan lama cik en. msa di melaka cik en bersebelahan dengan rumah dia...
pastu jumpa cik en tengok lokasi dia di LOMBOK...
OMG kawan cik en lari ikut laki LOMBOK...
isk2.. anyway menurut kawan cik en dah 5 tahun dia menetap disana dan dikurniakan seorang anak..
cik en tengok dia hepy sahaja..
tapi x la mewah.. boleh la..asal dia bergumbira..cik en jenis tak kisah.. 
cuma terlalu banyak cerita negetif mengenai LOMBOK ni..
ramai gadis malaysia lari ikut jejaka LOMBOK..
tapi sebenarnya inilah adat mereka..
melarikan gadis semalam adalah tanda gadis itu akan berkahwin
tapi gadis itu bukan dilarikan ke tempat yang bukan bukan tapi rumah keluarga si jejaka..
tapi cik en bukan nak cerita mengenai kisah JEJAKA LOMBOK tu tapi cik en nak tengok tempat perlancongan disana.

sebab tu cik en nak lari ke sana.. sebab tempat perlancongan disana sangat la h cantik..
ini antara tempat tempat peranginan yang cantik disana


LOMBOK hanyalah pulau kecil berhampiran dengan Pulau BALI
antara yang popular disana adalah 


senggiri beach





Gili Islands





Gunung Rinjani




wow.. tempat perlancongan yang sangat cantik...
walaupun tercemar di malaysia mengenai kes lari ke lombok..
tapi cik en tetap memuji kecantikan alam semulajadi yang ada..
mungkin kerana LOMBOK kawasan yang kuarng pesat menyebabkan kehidupan disana kurang mewah berbanding dimalaysia..
apa apa pun cik en solute la permandangan disana
bila la cik en leh g.. 
lari ikut laki LOMBOK boleh x?heheh



Photobucket

  10 comments:

  1. subhanallah..mmg cantik tmpt pelancongan di sana..mmg memukau alam semulajdnya...
    tringin jgk nk ke sana...

    ReplyDelete
  2. ingatkan cik en nak lari ke lombok dah tadi..ngeh3x...

    ReplyDelete
  3. kus semangat...ingatkan betul2 nak bawa diri ke lombok...

    ReplyDelete
  4. hahaha.. buat suspen je baca mula2 tadi.. haha.. lombok tu kat mana ek??? mls nk google.. heeeeee

    ReplyDelete
  5. Lawa2 la rupanya tempat2 kat sana ya.. Tu lah kan, selalu disogok ngan citer2 negatif pasal Lombok nih, sampai tak tau pun kewujudan tempat2 menarik cani.. Serius lawa.. =)

    ReplyDelete
  6. WOW..SUBHANALLAH..MMG CANTIKLAH..MCM OBERSI PUN ADA..

    ReplyDelete
  7. a'aa biasa sebut lombok, mesti byk cite negatif kan..

    ReplyDelete
  8. bujang lombok tuh baik hati jangan pisahkan gadis malaysia yang sudah nikah ngan jejaka lombok wahai puteri UMNO

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!