www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-05-04

Kursus Orientasi dan Kursus Induksi Khusus Kumpulan Sokongan 17 tahap 1 2012

Semua Peserta Kursus
salam semua...
entry ini sepatutnya dah lama update tapi kekangan cik en untuk membuat entry menyebabkan entry ni lambat sikit dipublish...
alhamdullilah selama sebulan ni cik en sibuk dengan kursus kursus... tapi cik en akan update kursus yang cik en yang ini dulu..
 cik en dan kawan kawan vet JPVPK cik en seramai 14 orang terpilih menyertai kursus ini. kursus ini kami wajib kerana kursus ini untuk menentukan jawatan tetap bagi kami...
Kursus ini berlangsung 3 hari di Institut Perkhidmatan Veterinar di Cheras pada 23 April sehingga 25 April 2012. 
Pengalaman kat sana memang best dan cik en jadi penghuluwati masa kursus tu... 
dan penghulu kursus kawan seangkatan cik en iaitu En. Andilla Ispar..
Kami bergerak ke IPV jam 9.00 pagi di JPV Perak dan sampai di IPV dalam pukul 1.00 petang. 
Pendaftaran dan pembahagian bilik.. satu bilik 2 orang dan ada yang 4 orang..
Pelbagai aktiviti yang kami lakukan tapi tak semua gambar cik en ambik..
Dibawah antara gambar yang sempat cik en ambik sepanjang kursus tersebut

Geng Vet JPV Perak

Cik en gemuk kan?

posing time sebelum terjun "tasek"

menunggu turn ni

peace!


4 Dara dan 1 Isteri..ehhehe

Awek cun

bergaya model

Pengambaran video klip lagu teratai di tasek madu..heheh
apa apa pun cik en terasa best sangat...berjumpa dengan geng geng vet disekitar semenanjung... ada yang satu negeri pun tak kenal..macam geng JPV perak jarang bergaul dengan Institut Penyelidikan Veterinar (VRI) walaupun satu negeri..
Antara yang hadir Penguatkuasa Veterinar, Kakitangan Rumah sembelih, Tempat Kuarantin, Penyelidikan, Tempat spesimen dan banyak lagi...
pasni bertambahlah kawan kawan FB..ehhehe...
insyallah lepas ini cik en akan update kursus yang lain pulak ok?
Photobucket

4 comments:

BellaJane said... [Reply]

dtg singgah.. jemput join GIVEAWAY http://alyajane.blogspot.com/2012/05/bellajane-first-giveaway.html

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

beshnya le p sana sini..

Anum said... [Reply]

syoknya

Aida Omar said... [Reply]

lepas nie dapat jawatan tetap lah ea.. hehe.. best kot sertai kursus nie. comey je cik ein.. :)

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads