www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-05-29

Ada apa pada no plat WWW?


salam semua..
entry ini dikeluarkan daripada terpanggil untuk tidak mengeruhkan keadaan..
seperti yang sedia maklum.. kita dah mengetahui siapa pemilik kepada no plat WWW1..

D.Y.M.M sultan Ibrahim Johor..
sempat lagi nak ucap tahniah ni
tapi tadi jap cik en terbaca entry ini


Nizar bagi pendapat

D.Y.M.M Sultan IbrahimJohor menjawab

“Keluarga Diraja Johor tidak pernah mengambil apa-apa Wang daripada kerajaan sejak zaman Almarhum Sultan Ibrahim. Selesa untuk tidak meminta dari MB atau dari mana-mana pegawai Kerajaan. Wang yang diperuntukkan kepada Bapa saya dan saya setiap bulan sebagai Sultan dan Tunku Mahkota dimasukkan ke dalam Yayasan Iskandar dan Yayasan Ibrahim. Ini bertujuan (Yayasan Iskandar dan Yayasan Ibrahim) untuk membantu rakyat dan Kerajaan Negeri Johor. Sejak saya menjadi Raja Muda, tidak sekali-kali saya mengambil 1 sen daripada kerajaan hingga ke hari ini. Ia Wang Rakyat saya. Jadi sebelum Anda buka mulut anda, sila selidik.”

ada apa pada no plat WWW ni sampai nak gadoh bagai..
kenyataan nizar tu merupakan pendapat tapi kita sedia maklum ini isu sensitif..
kenapa perlu dikeluarkan di tweet dan media..
mmm.. bagi cik en..no plat WWW tu tak hebat mana pun..
hanya pada huruf sahaja
tapi cik en yakin, no plat barney dan moto cik en adalah yang paling menarik dan mahal...
walaupun tak melambangkan apa apa.. tapi itu adalah harta kita.. no plat tu pun hanya kita je yang guna. tak sama dengan yang lain..
so cik en bangga dengan barney (AHU ****) dan moto (AGC****)

Photobucket

10 comments:

Eza Boom Boom :) said... [Reply]

no plat pun dah jdi isu.. hihi. hope takde la yang buat spekulasi sebarangan :)

Bui Junaidi said... [Reply]

DAH JANGKA MESTI ADA KONTROVERSI..

Mrs Lurve said... [Reply]

YB Nizar tue, kalo dia mampu dia pun akan masuk tender utk plat no jgk kot huhuhuhu..

Masz Sidek said... [Reply]

makin dekat PRU ni... macam2 kontroversi keluar..
kesannya pula rakyat yg terasa nanti...

pha is said... [Reply]

dunia2... bila dah bnyak duit sangat, pastu x tau nk buat apa....

IntaNBerliaN said... [Reply]

xpsl2 kne 'sound'..

Tihara said... [Reply]

sedekah kat anak yatim laa :)

fieda said... [Reply]

macam2...

MamaEma said... [Reply]

memang dah itu rezeki mereka...

Udinz.com said... [Reply]

no komen la pasal no plate ni..
nanti kena baru tau..
ada dah yang kena..hehe

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads