www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-01-05

Persoalan..ade x pempuan zaman sekarang sunggup bermadu???

Salam semua!
CIK EN!ASAL TAJUK CMNI?
hahhaha..semua jangan terkejut...ini cume copy paste dari kawan cik en di pesbuk


apa pendapat korang pasal soklan ni..
cik en pula cik en jawab seperti atas tu...
x braper nampak yek...
ok cik en tuliskan balik 


sy akan trima tapi bersyarat la...laki saya 2 tau tanggungjawab n madu sy 2 leh trima sy 

seadanya seperti mana sy trima dia...yg penting sy nk madu sy lebih baik dri sy...

tahu kenapa cik en kata macamm itu?
kat sini cik en mengeluarkan pendapat cik en la yek



  • dalam islam poligami x salah...tapi bagi cik en manusia yang buat poligami tu yang banyak salah bila berlaku masalah dlm rumahtangga
  • sebagai isteri pulak akan menjadi salah bila menghalang suami berkawin lain..sebab kalau tak kawin laki kta akan buat maksiat, isteri jugak di persalahkan
  • pasal tanggungjawab pulak...benda ini yang susah nak kita buat...apa apa pun kita kena balik kepada basic syarat berpoligami ini...yang penting laki sebagai tunjang keluarga perlu lebih prihatin bab bab ni..
  • bagi cik en, isteri boleh berunding lagi untuk berkongsi suami JIKA kebajikan dan tanggungjawab kepada semua adil dan yang penting kepada anak anak...cuma setiap wanita akan cepat terguris, cemburu dan terasa tidak adil. jadi peranan laki cukup besar dalam menganangi masalah ini..kena cukup bijak!
  • yang penting dalam masalah poligami ini perlu de kesefahaman antara suami dan semua isteri dan yang paling penting tanggungjawab dan keadilan kena sama rata
so korang pulak berpendapat macam ne kalau ada laki yang mengutarakan soalan yang macam ni?
Photobucket

3 comments:

Marina said... [Reply]

setuju ngan cik en...tapi marina nak harta lebih dr madu...kuang kuang kuang...tapi harapan marina janganla hubby berarah ke lain...huuu~ sadis..

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

bkn mudah berkongsi kasih kan.

Bui Junaidi said... [Reply]

KAK BUI TAK SANGGUPPPPPPPPPP...

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads