www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-01-31

Lirik dan Video lagu Zamani feat Sharifah Zarina - Tak Keruan

salam semua...
lagu terbaru tahun 2012..
bagi cik en lagu ni berentak rancak dan besh...try dulu dengar..korang pasti terpikat punya...
nyanyian idola cik en  iaitu
zamani dan sharifah zarina


Zamani feat Sharifah Zarina - Tak Keruan 


LIRIK


Tak seorang yang ambil tahu

Tak seorang pun ambil peduli

Sehinggalah dikau yang datang
Dan membawa bersama hatimu

Mana mungkin ku persiakan

Bila cinta aku ketahuan

Debar kencang aku rasakan
Bergetaran di dalam hatiku

Saratnya bebanan asmara

Beratnya menepis gelora

Semua relaku terima
Andainya inilah cinta

Ternyata dialah ku cari

Di dalam terjaga dan mimpi

Meskipun adakala sepi
Tetap setia menanti

Hanya dia yang ku dambakan

Walau pun aku rasa gundah… tak keruan

Biar Putih atau pun hitam
Asalkan hati penuh rela dengannya cinta

Tiap saat tiada tempat

Bukan bayangan tapi nyata didepan mata

Siang malam ku rasa terang
Kurasa tenang
Rasa damai
Di buai cinta





Photobucket

4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

xdpt nak dgr la plak..dh kuar radio ke?

ke lgu lama.

eintan nurfuzie said... [Reply]

mmm.lagu terbaru...cube downlad mp3 tu dengar..pagi td akak dengar kat suria fm..besh sgt

Anum said... [Reply]

ala x leh bukak kena block kat off nie

Anonymous said... [Reply]

dah byk kali kat radio.. biasa kat suria fm.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads