www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2012-01-19

Beg Berjenama : Berbaloi Atau Tidak

salam semua follower cik en...
hari ini cik en dapat berblog sampai lebam...sbb cik en free sangat...cume tak la sampai ke malam..sebab petang kang cik en akan jalan jalan lagi...
semalam cik shopping....
kat tempat cik en bercuti ini tempat shopping agak terbaik la...pelbagai jenama besar ada disini...
semalam cik en dan seseorang dah pergi ke tempat ini...
mula mula kami survey "handbag" 
begitu banyak sampai rabun le mata ni...
heheh...
pelbagai jenama seperti 
GUESS, POLO,LOUIS,PUCCA, CHANNEL 




dan sebagainya dan ada yang cik en sendiri tak tahu...
sambil tu tengok harga harga yang dorang letak untuk satu satu beg berjenama ni.
yang cik en semalam dari harga semuarah
RM80 sehingga RM800
WOW!
mahalnyer....
ada apa pada jenama ni..sampai boleh beratus ratus dan mungkin ada yang beribu ribu harganya...
selalunya orang akan berkata faktor utama beli yang mahal mahal ini sebab


Berjenama
Tahan Lama
Berkualiti
Design cantik
Bergaya


tak di nafikan "Handbag" tak dapat dipisahkan dengan wanita...pelbagai jenama yang menjadi pilihan masing masing...
ada yang sanggup beribu ribu untuk SATU "handbag"
berbaloi ker??
itu persoalan sekarang...
Berbaloi ker habiskan satu bulan gaji untuk SATU "handbag" saja?
korang sanggup?
cik en pulak?
cik en tengok pada keadaan
cik en memang jarang la beli yang agak berjenama...dan jujur jarang menukar "handbag"
bagi cik en selagi dia cantik...cik en akan guna....
jadi kalau untuk sekali sekala...boleh la..mengikut kemampuan cik en....
korang pulak pernah beli "handbag mahal mahal ini?
kalau ada cube korang ceter sikit...
jenama apa dan berapa harga....


p/s: Semalam cik en sempat beli "handbag" baru dan disini cik en nak kasi topup RM5 kalau dapat teka harga "handbag" cik en yang bawah ini...



tawaran sah sehingga pukul 5 petang ini




Photobucket

8 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

antara rm20 - 50

hikhik..hentam saja!!

Princess Feyqa said... [Reply]

rm80-rm90? hehehe

feyqa paling mahal beli handbag coach, harganya rm1500 huhu tp kena bising ng parents sbb student lg nk pki mahal2 haha

aMoi Lyan said... [Reply]

haha..
rm45 kot..

saya ta ske handbag tapi kadang2 diperlukan.. kan..

Aida Omar said... [Reply]

Tak suka pakai beg besar2..ehehe.. suka pakai yang kecik2 je.

Rapunzel Cikilolo said... [Reply]

RM 45.00 satu...

cyg intan said... [Reply]

Rm 120...btol x????hentam jew

anismelon said... [Reply]

kemain lg erk..huuuu..dah totop..xpyh la teka kan..heeee

Aida Omar said... [Reply]

berbaloi bila minat gila dengan benda tu..haha

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads