www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2011-12-21

Gaji Baru Kakitangan Awam

salam semua!


apa khabar?
jap tadi cik en terbaca artikel dri blogger ini
dan cik en terpanggil untuk buat artikel ini...
cik en  paham apa yang dimaksudkan oleh penulis ini...
memang ada yang x berapa adil..
bagi status cik en memang cik en untung..sebab cik en t1 dan gaji cik en sama untuk t 2 hingga t8..

sebab cik en teknikal...untuk n dan w..cik en tak pasti cmne..
apa-apa pun cik en masih blur..
kalau ikut tangga gji yang dorang bagi...gaji cik en meningkat 400rm..
tapi tak tahu ..macam x braper logik...level spm nek jadi level stpm...
itu pun cik en x berapak yakin...bersyarat atau tak..sebab cik en tak ada sijil veterinar...so xtau la naik sebanyak itu atau x
erm..apa apa pun cik en masih belim sign per2 lagi...
seluruh opis cik en x sign..nak tunggu cuepes jer...
apa2 harap skim baru ini x menindas kakitangan awam..
Photobucket

  3 comments:

  1. kita org hari ni taklimat dan serah borang utk tandatangan..tp bui lom tandatangan lagi sbb dok fikir nak ambik pencen 58 or 60 tahun..tp gaji mmg naik byk ler..

    ReplyDelete
  2. mmm.. gaji naik dan pencen 60 le borang kan?
    cik en pun blur2...xpe...tunggu cuepes

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads