www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-12-21

Gaji Baru Kakitangan Awam

salam semua!


apa khabar?
jap tadi cik en terbaca artikel dri blogger ini
dan cik en terpanggil untuk buat artikel ini...
cik en  paham apa yang dimaksudkan oleh penulis ini...
memang ada yang x berapa adil..
bagi status cik en memang cik en untung..sebab cik en t1 dan gaji cik en sama untuk t 2 hingga t8..

sebab cik en teknikal...untuk n dan w..cik en tak pasti cmne..
apa-apa pun cik en masih blur..
kalau ikut tangga gji yang dorang bagi...gaji cik en meningkat 400rm..
tapi tak tahu ..macam x braper logik...level spm nek jadi level stpm...
itu pun cik en x berapak yakin...bersyarat atau tak..sebab cik en tak ada sijil veterinar...so xtau la naik sebanyak itu atau x
erm..apa apa pun cik en masih belim sign per2 lagi...
seluruh opis cik en x sign..nak tunggu cuepes jer...
apa2 harap skim baru ini x menindas kakitangan awam..
Photobucket

3 comments:

Bui Junaidi said... [Reply]

kita org hari ni taklimat dan serah borang utk tandatangan..tp bui lom tandatangan lagi sbb dok fikir nak ambik pencen 58 or 60 tahun..tp gaji mmg naik byk ler..

Anum said... [Reply]

harap2 cm tue gak

eintan nurfuzie said... [Reply]

mmm.. gaji naik dan pencen 60 le borang kan?
cik en pun blur2...xpe...tunggu cuepes

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads