www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-11-03

Jangan Tengok Batang Sahaja..Tengok Hasilnya jugak

salam semua!
apa khabor semua...
salam 1 blogger, 1 malaysia dan  salam aman jaya(sebab duk kat perak)
kali ini cik en nak share pic atas tu..unikkan?
walaupun batang ia kecik kurus...tapi tengok hasilnya...
boleh makan satu pamily kan...huhuhuu

ia diibaratkan...
akar sebagai bapa
batang sebagai mak/ibu/mummy kita
dan hasilnya adalah kita
walaupun mak bapak kita hidup susah,miskin bermakna kita pun akan miskin..
kalau berusaha sungguh2 kita akan berjaya dan hebat seperti buah2 yang ranum 2..
renung renung kan dan selamat beramal....ceewah..macam prof izi hot fm pulak...

Photobucket

6 comments:

Anum said... [Reply]

wow hebatnya

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

mmg lebat..

Munnafendy said... [Reply]

kt kmpg sy ada 1 pokok jmbu air, btg cinonet je tp buah lebat gile...tp xde la mcm kt pic ni...ni mmg hbt la..

syu said... [Reply]

cantiknya pokok tu... rimbun jer... lebat plak tu...

Siti Asiah said... [Reply]

pokok ape ni cantik...merah plak tu buahnye...;)

eintan nurfuzie said... [Reply]

macam pokok tomato

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads