www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2011-11-03

Jangan Tengok Batang Sahaja..Tengok Hasilnya jugak

salam semua!
apa khabor semua...
salam 1 blogger, 1 malaysia dan  salam aman jaya(sebab duk kat perak)
kali ini cik en nak share pic atas tu..unikkan?
walaupun batang ia kecik kurus...tapi tengok hasilnya...
boleh makan satu pamily kan...huhuhuu

ia diibaratkan...
akar sebagai bapa
batang sebagai mak/ibu/mummy kita
dan hasilnya adalah kita
walaupun mak bapak kita hidup susah,miskin bermakna kita pun akan miskin..
kalau berusaha sungguh2 kita akan berjaya dan hebat seperti buah2 yang ranum 2..
renung renung kan dan selamat beramal....ceewah..macam prof izi hot fm pulak...

Photobucket

  6 comments:

  1. kt kmpg sy ada 1 pokok jmbu air, btg cinonet je tp buah lebat gile...tp xde la mcm kt pic ni...ni mmg hbt la..

    ReplyDelete
  2. cantiknya pokok tu... rimbun jer... lebat plak tu...

    ReplyDelete
  3. pokok ape ni cantik...merah plak tu buahnye...;)

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!