www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-11-14

cik en ada hutang dengan blogger tak?

salam semua 
salam 1 blogger
salam 1 malaysia
salam aman jaya


kali ini entry yang mana cik en perlu m engaku cik en ada hutang dengan blogger blogger kat luar sana...

mungkin ada blogger tak ambik endah...tapi kali ini cik en akan check balik hutang cik en kepada semua blogger..
so alasan cik en sebab tak bayar hutang :

  • cik en bz la sayang sayang semua...sumpah x sengaja
  • mood cik en kadang kadang tak ok disebabkan masalah masalah yang cik en sendiri tak panggil datang
  • masalah internet di office
  • perlu menghadiri kursus kursus dan sukan sukan yang terpaksa cik en memungkiri janji cik en dengan semua
so ini cik en listkan semua hutang hutang cik en

itu untuk masa sekarang dan pas ni cik en tak nak lagi hutang hutang dah..
ini kerna terpaksa...
maafkan cik en yek!


Photobucket

3 comments:

Anum said... [Reply]

bznya dia
meh join ga anum
http://satanicsoap.blogspot.com/2011/11/giveaway-nov-2011.html

nuyui a.k.a miss YUI said... [Reply]

hikhik..xpe2..sis settlekan keje tu dlu yer..

sy menanti aje..

Panggil Aku Han said... [Reply]

wee...dapat hadiah la..heheh...
xpe2 hana tak marah kan cik en..hana pun bz jugak..heheh

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads