www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2011-11-14

cik en ada hutang dengan blogger tak?

salam semua 
salam 1 blogger
salam 1 malaysia
salam aman jaya


kali ini entry yang mana cik en perlu m engaku cik en ada hutang dengan blogger blogger kat luar sana...

mungkin ada blogger tak ambik endah...tapi kali ini cik en akan check balik hutang cik en kepada semua blogger..
so alasan cik en sebab tak bayar hutang :

  • cik en bz la sayang sayang semua...sumpah x sengaja
  • mood cik en kadang kadang tak ok disebabkan masalah masalah yang cik en sendiri tak panggil datang
  • masalah internet di office
  • perlu menghadiri kursus kursus dan sukan sukan yang terpaksa cik en memungkiri janji cik en dengan semua
so ini cik en listkan semua hutang hutang cik en

itu untuk masa sekarang dan pas ni cik en tak nak lagi hutang hutang dah..
ini kerna terpaksa...
maafkan cik en yek!


Photobucket

  3 comments:

  1. bznya dia
    meh join ga anum
    http://satanicsoap.blogspot.com/2011/11/giveaway-nov-2011.html

    ReplyDelete
  2. hikhik..xpe2..sis settlekan keje tu dlu yer..

    sy menanti aje..

    ReplyDelete
  3. wee...dapat hadiah la..heheh...
    xpe2 hana tak marah kan cik en..hana pun bz jugak..heheh

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads