www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-10-03

Fida Kecewa dengan Mamat Sepah


tak habis-habis Fida Ibrahim dengan kontroversi akhir-akhir nih. lepas satu,satu yang datang. adatlah sebagai artiskan. sentiasa menjadi perhatian dan sentiasa dipandang apa sahaja yang dibuat.
Kisah kontroversi yang menghambat pelakon Fida masih belum reda. Sejak menjalinkan hubungan dengan Mamat Sepah, Fida terus menjadi perhatian..
Tidak hanya kisah cintanya bersama Mamat menjadi bualan ramai, terkini mengenai gambarnya dengan sebahagian rambut mengurau tersebar di internet. Difahamkangambar itu diambil Mamat dan dimuat naik ke laman facebooknya ketika mereka bercuti di Batam, Indonesia, bersama keluarga masing-masing.
Hal ini membuatkan peminat terkejut dan mula memberi pelbagai tanggapan terhadap Fida. Apatah lagi aksinya memeluk Iqram Dizly dalam drama Kasih Alia turut mencetuskan kontroversi.

Biarpun Mamat mengakui kesilapannya memuat naik gambar itu dan memberi alasan yang agak kurang munasabah kononnya dia tidak perasan dengan gambar itu kerana tidak memakai cermin mata, namun ia tetap tidak mampu membersihkan nama Fida.
Setelah lama berdiam diri, bintang kelahiran pantene ini, akhirnya tampil menjelaskan keadaan sebenar. Pertemuan bersama zass baru-baru ini, merungkai isi hati anak kelahiran kampung baru, Kuala Lumpur ini.
“Saya memang sengaja tidak menjawab semua panggilan. Saya mahu menenangkan diri dan tidak mahu memberi sebarang penjelasan. Saya tidak mahu mengeruhkan keadaan yang ketika itu sangat tegang”..
“Saya tak tahu nak cakap apa. Saya sangat terkejut dengan tindakannya tapi, sukar untuk saya jelaskan. Terus terang saya katakan saya terkilan dan kesal dengan apa yang telah berlaku”.
“Bukan sahaja gambar malah apa sahaja kenyataannya, saya benar-benar tidak tahu dan sangat kesal. Perkara pun sudah berlaku. Saya berharap tidak lagi dikaiktan dengannya selepas ini,” katanya dengan nada begitu kecewa.
Fida berharap tidak ada lagi cerita kurang enak berlaku pada dirinya. Fida juga tidak bertemu mamat selepas insiden itu dan hanya berhubung sekali bertanyakan perkara itu.
“Seperti yang saya pernah kata, kami masih dalam peringkat permulaan. Belum lagi bercinta dan masih mengenali hati budi masing-masing katanya..

Photobucket

6 comments:

Bui Junaidi said... [Reply]

biasalah kalau jd artis,semua perkara org nak tau..huhu

Ninie said... [Reply]

Kesian Fida....tp cane mamat leh amik gambar tu...huhu

nak jemput join contest Ninie....
Sudi2 la kalo ada masa yer...hihiks

"Contest: Di Mana Ninie?"

http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/2011/09/contest-di-mana-ninie.html

Anum said... [Reply]

macam2 dunia artis nie

Dylla Abas said... [Reply]

alahai..artis ni mmg selalu mcm ni kan.bila dah jadi isu,barulah beria2 nak menafikan.tapi nak kata apa lagi.harap2 mamat n fida boleh settlekan dgn cara yg baik la

anismelon said... [Reply]

yeke..ish..ingt ke dye tak de gitu ngn laki..hurmm..biase lah artis..sedangkan manusia biase pon tak sempurna..

pssss..yeke kak..hehe..ingt ke dye sekejap je..leh la pg lg len kali..ngehaha..aha..kebetulan anis pg..xdirancang pon..tp lomantik kan kak situ..weee..:p

anismelon said... [Reply]

eleh..anis nak mintk tkr sane lah..hari hari anis pg..tp "dye" xde lah pulak kat sne..ngeee..t akk ajak lh cik botak makan atas kapal toh..bru lomantik..

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads