www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-09-02

Selamat Hari Raya Cik En Ucapkan walaupun dah lewat 4 hari

salam 1 blogger untuk semua...
im so sory..sebabnya cik en lewat untuk mengucapkan
Selamat Hari Raya Aidilfitri
sebabnya cik en baru dapat laptop dan beruk band...ehehhhe...
jadi entry ini khas untuk semua follower cik en yang beragama islam...cik en mengucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN..
apa la cik en ni kan...dah masuk syawal keempat..baru nak ucap..heheh...
anyway, cik en menyelitkan info yang cik en terima 3 kad raya...
kad raya sampai ke kampung cik en...so cik en tak tahu kad raya sapa yang sampai dulu..
thanks for NUSHA, HIRA dan ANISMELON
tahun ini cik en tak sempat membalas...tunggu tahun depan jer la yek..heheheh
Raya Pertama cik en di Kedah..kampung sebekah abah cik en...sane pmes dengan ketupat palas...ehhehe...sampai kena minum ENO la..heheheh
perut kembung..heheh.makan jer....
hari ini bersamaan raya ke 2 ini, kat kampung cik en..bersamaan kampung mak cik en...
cik en kembali berkerja ni..heheh...2 sempat update blog...tahun ini dan kemestian tiap-tiap hari raya cik en akan uat menu utama
LAKSA





hehehe...2 tahun cik en uat sendiri laksanya...
nak rasa?
meh datang umah cik en meh...
cik en tak pandai buat kuih muih ini...jadi ini je la....tengah tunggu mak cik en bawak rendang...
huhuh...
sampai disini entry cik en..
Photobucket

1 comments:

miezah said... [Reply]

bez2 ..
selamat hari raya .. ;)

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads