www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2011-08-14

hanya entry luahan cik en

salam semua follower cik en
malam2 ni cik en seorang..mak n adik cik en dh lama naik flight
bpk cik en jumpa kawannyer di pekan kuala..
cik en kali ini hanya entry kosong..
cik en ada krisis sikit dengan encik botak cik en..
mybe la..masing-masing ikutkan hati...darah muda.
cuma cik en nak cakap...
cik en masih sayang en botak.
hampir 4 tahun perkenalan kami..
dan ada ura-ura nak mengikat ikatan yang lebih ketat...
tapi semakin hari semakin banyak dugaan yang kami terima...adatkan orang bercinta..
sebabkan camni la cik en semakin fobia dengan percintaan...
sebelum cik en berdua dengan cik botak...cik en dah banyak berkawan
macam-macam perangai cik en dah temui. ada yang ampak baik...tp menghina keturunan cik en..ada yang nampak jahat tapi hati baik...
so far sepanjang cik en kenal en botak...dia mengitu kasihkan cik en...tak ada lelaki yang boleh setanding dia.
cuma fikiran kami selalu bercanggah semenjak dua ini...
adakah perbalahan ini pengerat kasih sayang atau punca perpisahan
entah la....
dalam hati ini tiada insan lain selain en botak..
cik en harap keadaan yang dingin camni tidak akan berlarutan berpanjangan..
andai hati kami masing memepunyai sekumit lagi kasih sayang..InsyAllah kan?
erm...malam-malam ini cik en sentimentel sikit...yela..keadaan sunyi buat kita boleh berfikr tenang dan melihat diri kita, apa yang kita lakukan sebelum ini dan dapat menilai perbuatan kita
pada en botak sayang, hubungan kita panas pun atas kesilapan kita masing-masing...
Biarlah Allah tentukan yang terbaik buat kita ye sayang...

-tamat-



Photobucket

  6 comments:

  1. setiap hubungan ade pasang surutnya. Harap segala masalah boleh diselesaikan cepat tanpa melukakan mane2 pihak.

    ^__^

    ReplyDelete
  2. kenape kak??gaduh ke..adat la..hehe..nasihat org pandai anis nie..hahaha..

    hurm psl stdy toh..pjj..daftar sabtu nie..20.8..anis tkut kelas nye start dalam bulan 9..and anis tkt t lepas 1st bar misal kate lulus..jwtan dah sah..tngu turn g kluang..even 3bulan 3bulan..msti trganggu stdy toh kan..

    ReplyDelete
  3. moga sumenya yg terbaik utk akk berdua ea..

    amiiinn..

    ReplyDelete
  4. yhnks semua...2 la...kadang2 panas...kadang2 sejuk sangat..huhuhu

    ReplyDelete
  5. somoga hubungan cik en ngn encik botak terus berkekalan.. hemo hemo hemo.. amin.. :)

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!