www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-08-14

hanya entry luahan cik en

salam semua follower cik en
malam2 ni cik en seorang..mak n adik cik en dh lama naik flight
bpk cik en jumpa kawannyer di pekan kuala..
cik en kali ini hanya entry kosong..
cik en ada krisis sikit dengan encik botak cik en..
mybe la..masing-masing ikutkan hati...darah muda.
cuma cik en nak cakap...
cik en masih sayang en botak.
hampir 4 tahun perkenalan kami..
dan ada ura-ura nak mengikat ikatan yang lebih ketat...
tapi semakin hari semakin banyak dugaan yang kami terima...adatkan orang bercinta..
sebabkan camni la cik en semakin fobia dengan percintaan...
sebelum cik en berdua dengan cik botak...cik en dah banyak berkawan
macam-macam perangai cik en dah temui. ada yang ampak baik...tp menghina keturunan cik en..ada yang nampak jahat tapi hati baik...
so far sepanjang cik en kenal en botak...dia mengitu kasihkan cik en...tak ada lelaki yang boleh setanding dia.
cuma fikiran kami selalu bercanggah semenjak dua ini...
adakah perbalahan ini pengerat kasih sayang atau punca perpisahan
entah la....
dalam hati ini tiada insan lain selain en botak..
cik en harap keadaan yang dingin camni tidak akan berlarutan berpanjangan..
andai hati kami masing memepunyai sekumit lagi kasih sayang..InsyAllah kan?
erm...malam-malam ini cik en sentimentel sikit...yela..keadaan sunyi buat kita boleh berfikr tenang dan melihat diri kita, apa yang kita lakukan sebelum ini dan dapat menilai perbuatan kita
pada en botak sayang, hubungan kita panas pun atas kesilapan kita masing-masing...
Biarlah Allah tentukan yang terbaik buat kita ye sayang...

-tamat-



Photobucket

6 comments:

said... [Reply]

setiap hubungan ade pasang surutnya. Harap segala masalah boleh diselesaikan cepat tanpa melukakan mane2 pihak.

^__^

anismelon said... [Reply]

kenape kak??gaduh ke..adat la..hehe..nasihat org pandai anis nie..hahaha..

hurm psl stdy toh..pjj..daftar sabtu nie..20.8..anis tkut kelas nye start dalam bulan 9..and anis tkt t lepas 1st bar misal kate lulus..jwtan dah sah..tngu turn g kluang..even 3bulan 3bulan..msti trganggu stdy toh kan..

nuyui a.k.a miss NUSHA said... [Reply]

moga sumenya yg terbaik utk akk berdua ea..

amiiinn..

eintan nurfuzie said... [Reply]

yhnks semua...2 la...kadang2 panas...kadang2 sejuk sangat..huhuhu

♥ cik_farah ♥ said... [Reply]

somoga hubungan cik en ngn encik botak terus berkekalan.. hemo hemo hemo.. amin.. :)

eintan nurfuzie said... [Reply]

thnks semua

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads