www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-08-06

DR ROHANI - tertangkapnya 4 suspek


salam semua follower cik en
kali ini cik en nak kongsi mengenai pembunuhan timbalan pengarah cik en iaitu dr rohani kasim..
seperti sedia maklum, sebelum ini di entry ini cik en dah menceritakan mengenai pembunuhan arwah.. rakan sejawat cik en anis pun ada post enty yang berkaitan dengan arwah..dimana anis telah berjumpa dengan adik arwah di HQ semasa pergi mengikuti mesyuarat yang mana arwah perlu hadir dalam mesyuarat itu...entry itu disini
pertama sekali kita sedekahkan al-fatihah kepada arwah semoga aman dia di sana
hari ini cik en mengikuti perkembangan pembunuhan arwah, dan dikhabarkan 4 suspek dah ditangkap untuk disoal siasat..laporan disini 

kalau betul arwah dirogol, cik en memang marah sangat2.
walaupun cik en blum lagi berjumpa dengan arwah sebab arwah masih baru di jabatan cik en, cik en rasa marah sangat2 sebab dia pun wanita seperti cik en.
cik en percaya kepda PDRM dapat selesaikan masalah ini dan membawa pesalah ke muka pengadilan dan dijatuhkan hukuman yang setimpal..
kecekapan polis tidak dapat dinafikan sebab kesemua2 suspek telah berjaya ditangkap dalam masa 24jam...tahniah kepada PDRM.
sekali cik en nasihat kepada semua..berhati hatilah...
jangan keseorangan walau kemana saja kita pergi..macam2 dah cik en dengar kes sekarang ni...bunuh la,bakar la,rogol la dan sebagainya...cik en pun akan berpesan pada diri cik en juga.


Photobucket

1 comments:

anismelon said... [Reply]

sepandai pandai tupai melompat akhirnye jatuh ke tanah jugak..nie tak pandai melompat la nie..nak terjun terus..kan tertangkap..padan muke..nak kaye cepat..bunuh org..

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads