www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2011-08-02

dear nusha - hadiah sudah sampai dear


hola2 semua...
kali ini cik en nk update pasal hadiah yang telah di send oleh cik adik manis
...NUSHA
dari GA dia yang INI
dan keputusannya di SINI
so hadiahnyer dah sampai semalam tp cik en cuti semalam coz sambut permulaan puasa dengan famili di kampung...
jadi untuk permintaan NUSHA ni cik en akan updatekan hadiahnya..kalau x suh pun cik en akan tetap buat punyer...
huhu..so kita tengok apa hadiahnya k?






anyway thnks yek dear NUSHA..
t ada ga lagi gatu..nk join lagi...huhuhu


Photobucket

  5 comments:

  1. alhmdulillah kak dh sampai..

    kelmarin sis nida gtau dia pon dh smapai..

    lega sy..sume dh dpt..

    tq 4 this entry yea!

    ReplyDelete
  2. soei ea..itu je tercapai nak dibeli..

    xbrjln mana pon kat sne ari tu..

    ReplyDelete
  3. hakhak sis ni..

    syg gak la!!

    xjumpe icon kwn2 tu xbuh..huhuh..

    ReplyDelete
  4. auww...cik en dapat hadiah. jeles.. ehehe...

    keychain tu cumey oh!!

    ReplyDelete
  5. wah..untung la dapat adiah..hehe..kak free free join la contest anis erk..:)

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!