www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-08-02

dear nusha - hadiah sudah sampai dear


hola2 semua...
kali ini cik en nk update pasal hadiah yang telah di send oleh cik adik manis
...NUSHA
dari GA dia yang INI
dan keputusannya di SINI
so hadiahnyer dah sampai semalam tp cik en cuti semalam coz sambut permulaan puasa dengan famili di kampung...
jadi untuk permintaan NUSHA ni cik en akan updatekan hadiahnya..kalau x suh pun cik en akan tetap buat punyer...
huhu..so kita tengok apa hadiahnya k?






anyway thnks yek dear NUSHA..
t ada ga lagi gatu..nk join lagi...huhuhu


Photobucket

5 comments:

nuyui a.k.a miss NUSHA said... [Reply]

alhmdulillah kak dh sampai..

kelmarin sis nida gtau dia pon dh smapai..

lega sy..sume dh dpt..

tq 4 this entry yea!

nuyui a.k.a miss NUSHA said... [Reply]

soei ea..itu je tercapai nak dibeli..

xbrjln mana pon kat sne ari tu..

nuyui a.k.a miss NUSHA said... [Reply]

hakhak sis ni..

syg gak la!!

xjumpe icon kwn2 tu xbuh..huhuh..

Aida Omar said... [Reply]

auww...cik en dapat hadiah. jeles.. ehehe...

keychain tu cumey oh!!

anismelon said... [Reply]

wah..untung la dapat adiah..hehe..kak free free join la contest anis erk..:)

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads