www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-07-07

warga china derma air mani...opsss

CHINA: Bank sperma di Shanghai menawarkan perkhidmatan wanita yang jelita untuk menguruskan penghasilan air mani di bank tersebut. Oleh tu,ramailah lelaki berpusu-pusu untuk mendermakan air mani mereka kat sana. Syarat untuk menderma, seorang lelaki tu mestilah sihat dan tidak melakukan seks selama 4 hari sebelum hari pendermaan. 
Dari hari ke hari, bilangan penderma air mani meningkat secara mendadak dan mendapat sambutan yang memberansangkan. Untuk cara menderma, lelaki tersebut akan dibaringkan diatas katil sebelum jururawat wanita membantu untuk merangsangkan si penderma supaya mengeluarkan air mani. Pendermaan ni memang berbaloi kerana si penderma akan dibayar dalam linkungan rm90-100 untuk satu sesi pendermaan air mani.






Photobucket

14 comments:

Freaky said... [Reply]

dasat btol china =_=

eintan nurfuzie said... [Reply]

hahaha..btolo2...dasyat2 jer..

zareliqa afiqa said... [Reply]

ish3!! boleh mcm tuh pulak..

G3-lina said... [Reply]

ini lagi merepek~ mcm da takde benda lain je na derma

Anonymous said... [Reply]

hmm...macam2...tapi sipenderma(lelaki) tentulah sedap diperlakukan sehingga air mani mereka terpancut keluar..dah dapat kepuasan...duit lg dapat...aku pun nak ler...hahahah

Anonymous said... [Reply]

AKU NAIK STIM BILE BACE CETA NI HEHEH

Siti Asiah said... [Reply]

Macam2 kan...

cweet pinky said... [Reply]

sangat gilerr ~

Anonymous said... [Reply]

camne laa kalu korang ppuan yg kt sini yg jadi misi tuh...hahahaha

~LIPANBARA

Anonymous said... [Reply]

Kalau ada kat malaysia kan bagos..puas aku.

Anonymous said... [Reply]

Malaysia ad?

Anonymous said... [Reply]

X trfikir lak aku, best jgk lau skali fkr sb die tutup muka

Anonymous said... [Reply]

tak lame dah nk kiamat

Acg said... [Reply]

Aku tak tau nak kata apa. Dahsyat betul kat sana tu. Siap ada tukang urut free pula tu.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads