www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2011-07-07

warga china derma air mani...opsss

CHINA: Bank sperma di Shanghai menawarkan perkhidmatan wanita yang jelita untuk menguruskan penghasilan air mani di bank tersebut. Oleh tu,ramailah lelaki berpusu-pusu untuk mendermakan air mani mereka kat sana. Syarat untuk menderma, seorang lelaki tu mestilah sihat dan tidak melakukan seks selama 4 hari sebelum hari pendermaan. 
Dari hari ke hari, bilangan penderma air mani meningkat secara mendadak dan mendapat sambutan yang memberansangkan. Untuk cara menderma, lelaki tersebut akan dibaringkan diatas katil sebelum jururawat wanita membantu untuk merangsangkan si penderma supaya mengeluarkan air mani. Pendermaan ni memang berbaloi kerana si penderma akan dibayar dalam linkungan rm90-100 untuk satu sesi pendermaan air mani.






Photobucket

  14 comments:

  1. ini lagi merepek~ mcm da takde benda lain je na derma

    ReplyDelete
  2. hmm...macam2...tapi sipenderma(lelaki) tentulah sedap diperlakukan sehingga air mani mereka terpancut keluar..dah dapat kepuasan...duit lg dapat...aku pun nak ler...hahahah

    ReplyDelete
  3. AKU NAIK STIM BILE BACE CETA NI HEHEH

    ReplyDelete
  4. camne laa kalu korang ppuan yg kt sini yg jadi misi tuh...hahahaha

    ~LIPANBARA

    ReplyDelete
  5. Kalau ada kat malaysia kan bagos..puas aku.

    ReplyDelete
  6. X trfikir lak aku, best jgk lau skali fkr sb die tutup muka

    ReplyDelete
  7. tak lame dah nk kiamat

    ReplyDelete
  8. Aku tak tau nak kata apa. Dahsyat betul kat sana tu. Siap ada tukang urut free pula tu.

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads

Grab Me!