www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-07-21

Polis Medan Sediakan Kamar Seks di Lokap


Pihak berkuasa polis di sini berhasrat membina kamar seks di lokapnya bagi memberi peluang kepada tahanan lelaki dan wanita menyempurnakan tugas sebagai suami atau isteri pada pasangan masing-masing
Ketua Polis Medan, Tagam Sinaga berkata, kamar itu akan dilengkapi televisyen dan dijaga petugas bagi memastikan ia tidak disalahgunakan.


“Bagi tahanan yang ingin menggunakannya, mereka perlu membuktikan bahawa mereka dan pasangan sudah menikah, seperti buku nikah dan kad pengenalan keluarga,” katanya.

Dekan Fakulti Ilmu Sosial dan Politik Universiti Sumatera Utara, Profesor Badaruddin berkata, dengan adanya kamar seumpama itu, sudah pasti tahanan yang mempunyai isteri atau suami tidak terganggu fikiran mereka.
JOM JOIN NAK?
Photobucket

4 comments:

cik hani said... [Reply]

urmm.. tuntutan batin la sgt..
hikhik

SYAF said... [Reply]

wahhhh macam nie pun ada....

tapi takutnya polis lak salah gunakan bila dipasang perakam video...tak pasal2 je pasangan tu dapat malu bila dijadikan tontonan...

Cik Ladies said... [Reply]

haaa.. itu dia.. macam ni pun ada :erk

nuyui a.k.a miss NUSHA said... [Reply]

sonok ar gini kan..hukhuk..

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads