www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-07-07

kena ramas buah dada untuk mintak derma!OMG

Jepun: Untuk mengutip dana atau derma dijepun memang pelik. wanita yang muda dan seksi ni sanggup menjual tetek(buah dada) mereka kepada lelaki untuk dipegang.Setiap tetek yang diramas akan dikenakan 2000 yen(Rm74).Penderma hanya boleh meramas dalam masa seminit sahaja. Kutipan dana mereka memang sangat memberansangkan dan nilai yang terkumpul dana melebihi dari apa yang dijangkakan.Penderma paling ramai dicatat adalah kaum lelaki.




Photobucket

9 comments:

genkc0rner said... [Reply]

pelik sungguh,,mcm ne pun ada juga eh..hrmmm..


JOM KOMEN ENTRI GENK
JOM JOIN SEGMEN GENK DAN CP

cik Beskod said... [Reply]

boleh pulak camtu alahai

iMBobo said... [Reply]

org jepun kedekut sgt kot,kne minta derma smpi mcm ni skali..ish3x..

nuyui a.k.a miss NUSHA said... [Reply]

untung ar sape yg dptkan..hahah

p/s: yerke kak??ahakz..wat sy terharu ni!!

dah wat ea yg iklan tu...bgus2..

nuyui a.k.a miss NUSHA said... [Reply]

pg mane??

hehe,jpg mnyusul entry date..hakhak..

p/s: akk mmg set 10 jam ea letak banner tu?

Alisya said... [Reply]

sampai macam tu sekali..?

^^nu[dd]yra^^ said... [Reply]

mesti orang jepun kedekut kan....tuh pasal buat derma cara gtu....eksploitasi wanita...

eintan nurfuzie said... [Reply]

2 la..yg wanita plak bagi jer...niat suci tp cara salah..kan3x

George Hammers said... [Reply]

Adakah anda memerlukan pinjaman ??
Adakah anda sedang mencari bantuan kewangan, Adakah anda
sangat-sangat memerlukan bantuan kewangan? Hammers Kewangan Charter di sini untuk memberikan
anda jumlah pinjaman yang anda minta dengan syarat anda akan dapat membayar balik pinjaman.
Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 4%, untuk memohon e-mel kami di
hammers.credit@gmail.com
Anda boleh hubungi kami untuk apa-apa jenis pinjaman seperti sekolah
pinjaman, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman perniagaan, kesihatan / pinjaman perubatan, dan lain-lain Untuk maklumat lanjut atau untuk memohon, e-mel kami di hammers.credit@gmail.com

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads