www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

2011-07-07

kena ramas buah dada untuk mintak derma!OMG

Jepun: Untuk mengutip dana atau derma dijepun memang pelik. wanita yang muda dan seksi ni sanggup menjual tetek(buah dada) mereka kepada lelaki untuk dipegang.Setiap tetek yang diramas akan dikenakan 2000 yen(Rm74).Penderma hanya boleh meramas dalam masa seminit sahaja. Kutipan dana mereka memang sangat memberansangkan dan nilai yang terkumpul dana melebihi dari apa yang dijangkakan.Penderma paling ramai dicatat adalah kaum lelaki.




Photobucket

  9 comments:

  1. org jepun kedekut sgt kot,kne minta derma smpi mcm ni skali..ish3x..

    ReplyDelete
  2. untung ar sape yg dptkan..hahah

    p/s: yerke kak??ahakz..wat sy terharu ni!!

    dah wat ea yg iklan tu...bgus2..

    ReplyDelete
  3. pg mane??

    hehe,jpg mnyusul entry date..hakhak..

    p/s: akk mmg set 10 jam ea letak banner tu?

    ReplyDelete
  4. mesti orang jepun kedekut kan....tuh pasal buat derma cara gtu....eksploitasi wanita...

    ReplyDelete
  5. 2 la..yg wanita plak bagi jer...niat suci tp cara salah..kan3x

    ReplyDelete
  6. Adakah anda memerlukan pinjaman ??
    Adakah anda sedang mencari bantuan kewangan, Adakah anda
    sangat-sangat memerlukan bantuan kewangan? Hammers Kewangan Charter di sini untuk memberikan
    anda jumlah pinjaman yang anda minta dengan syarat anda akan dapat membayar balik pinjaman.
    Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 4%, untuk memohon e-mel kami di
    hammers.credit@gmail.com
    Anda boleh hubungi kami untuk apa-apa jenis pinjaman seperti sekolah
    pinjaman, pinjaman kereta, pinjaman rumah, pinjaman perniagaan, kesihatan / pinjaman perubatan, dan lain-lain Untuk maklumat lanjut atau untuk memohon, e-mel kami di hammers.credit@gmail.com

    ReplyDelete

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Ads