www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-06-22

Gosip perkahwinan Marsha hanyalah propa-pulak dah????

Gosip perkahwinan Marsha hanyalah propa

marsha kahwinMyGosip pun terkejut dengan gosip perkahwinan Marsha Milan Londoh yang diadakan di FRIM, Kuala Lumpur pada hari ahad yang lalu… Gosip yang kami baca di Murai tu memang agak mengejutkan, takkan la Marsha kahwin senyap-senyap pula kan.. Murai juga berjaya mendapatkan penjelasan daripada Marsha mengenai gosip tu.. Nampak sangat Marsha seperti berdolak dalik mengenai status dia sekarang.. jom kita baca apa yang Marsha cakap…
“Sama ada saya kahwin atau tidak, biarlah rahsia.Kerana saya belum bersedia untuk mengumumkannya lagi. Mungkin dalam masa terdekat kalau semuanya ok, saya akan umumkannya kepada semua,”
“Memang ada perkahwinan semalam dan saya memang menghadirinya. Ianya berkonsepkan taman dan saya juga sukakan konsep sebegitu. Sudah lama saya impikan sebuah perkahwinan yang berkonsepkan sebegini. Setiap wanita pastinya mempunyai impian perkahwinan mereka sendirikan. Tapi untuk mengulas lanjut berilah masa sedikit kepada saya,”
Tapi, apa yang MyGosip tahu, Marsha ke FRIM, Kuala Lumpur tu untuk menjalani shoot untuk video clip terbaru dia untuk lagu yang bertajuk ‘Bila’..

MyGosip pun tak faham kenapa Marsha berdolak-dalik mengenai gosip perkahwinan dia ni.. Apa salahnya bagi tahu terus terang yang gambar tu diambil semasa pengambaran video clip lagu terbaru dia kan?.. Apa-apa pun jom kita layan gambar Marsha semasa dia menjalani pengambaran video clip terbaru beliau kat bawah ni…
gambar perkahwinan marsha
marsha milan londoh kahwin
gambar marsha kahwin
video clip marsha bila
marsha kahwin di pengambaran bila
bila marsha kahwin
marsha kahwin


Photobucket

2 comments:

miss A said... [Reply]

ish2 xkan tu pon dia nak rahsia kan??

eintan nurfuzie said... [Reply]

ntoh la dia...pe2 klu dh kawen ok la...bgus la..kan?kan?

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads