www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2011-02-24

bayi bertopeng

askum semua n salam 1 malaysia


topik harini yg aku nk share ngn korang....korang msti dah baca tajuk kat atas kan...mana yang x tau msti pelik...tp korang tgk yg bawah ni...



Betulkan bayi ni bertopeng...sbnrnya aku de baca kt buku infiniti...ruangan komen mengomen...aku ttgk muka ni...aku ingat dak ni pakai topeng...tp bila aku baca de perkatan bayi bertopeng...jd aku search la dlm tenet...

Bayi ini dilahirkan di China..namnya KANGKANG.berusia 14 bulan. Ibunya nama Yi Xilian.. Doktor pun bingung ngn kejadian ini...jadi doktor simpulkan berlaku jangkitan semasa perkembangan embrio melalui ubat-ubatan yang diambil oleh c ibu

Klu c ibu nk uat perbedahan ia dianggarkan 80-100 US Dollar...mak datuk...klu mak bpk dia org kaya..leh la...tp klu aku la...cian gak kt dak ni bila masuk sek...t kena cerca lak...cm adik aku..kaki adik aku bengkok dri sejak lahir..masa sek ren ramai kutuk dia...nangis dia hari2...nsb bila masuk sek menengah dia masuk sek perempuan...so xde la sgt cercaan n kutukan lagi...
isk2,,melalut pulak aku..kita sambung bab td...

Walaubagaimanapun operation 2 risikonya agak tinggi...xdpt menjaminkan 100% kejayaan...sian gak kat famili ni yek...anyway,tiada yg mustahil dalam dunia ini kan...

lasty,i want to say thanks cz baca blog ni...mmuuaaxx!!!



0 comments:

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads