www.nurfuzie.com eintannurfuzie@gmail.com

 photo kkba copy.jpg

2010-01-20

erm....

semalam aku dpt pon dri adik aku kat kampung...adik aku jd kerani doket bagi permit mak aku...dulu aku keja cm dia la...tp aku dah gado ngn salah sorang bos aku,aku xde mud keje ctu...xper la adik aku masuk trus dpt opis,aku dulu bawah pokok jer..kipas angin jer...adik aku dpt aircorn skrg..dulu pakai tangan tulis skrg dah de komputer...kira dah canggih...aku x kisah,....mmg niat aku kuar dri kg nk timba pengalaman...
tp de la 1 kes ni,salah sorang bos aku namanya sem..dia ambik sorg pekerja baru...tolong adik aku...namanya intan gak..dia awek pada pekerja kat ctu..dia aku xtau la...mmg xleh beranggang ngn pakwe dia..pakwe dia nama john..pernah dorg lari ke JB tau...aku pun xtau..yg john ni budaksabah..pernah 2x berkhwin..de anak 4..tp xleh pk tul la baik bruk..dak intan 2 umo 20 tahun..dorg pk seronok jer...2 xper la.2 hal dorang...tp libatkan keje,dak intan ni x uat pe2...dia leh suruh lak adik aku yg uat keje tuk dia...mmg angin aku dengar...nasib mak bpk aku dah tau..mmg tunggu masa kena buang jer...duk mleepak jer dia...org lawa...tp pk singkat jer pe nk diuat..depan org tua,leh lak peluk2...xde adat ker...nk uat cm2 jgn la depan org tua...malula sikt..geram aku tau...pe2,aku dah lps geram dengan luahkan kat sni..erm..sok2 klu de ceta baru aku postkan lagi k..

0 comments:

Followers

About

For Advertorial, Collaborations and Review. Please Contact eintannurfuzie@gmail.com.

Get widget

Blog Archive

Labels

Jom Buat Mobile App

 photo iklan_blog3_small.png

Ads