Eintan Nurfuzie | Lifestyle, Beauty, Travel, Tips & Rawatan Kucing & Review: santai

Showing posts with label santai. Show all posts
Showing posts with label santai. Show all posts

Bola Boling Yang Cool

korang selalu men boling tak?
kalau pernah korang pernag tengok bola boling macam bawah ni?


3

Sifat Wanita melalui unsur Api, Air, Tanah, Angin



~ WANITA TANAH ~
Wanita tanah dilahirkan di bawah zodiak Taurus(21 April-20Mei), Virgo(24Ogos-23 September) dan Capricon(22 Disember-20 Januari).

*seorang yang boleh dijangka, berwibawa dan praktikal.

0

Jom Try!



Tarikh lahir kita menerangkan siapa kita, apakah kelebihan kita dan apakah kebolehan kita. Ia juga menunjukkan apakah yang harus kita pelajari dan cabaran yang perlu kita hadapi. 
0

Keistimewaan Wanita Menurut Hadis

promote pic sendiri


1. Doa wanita itu lebih makbul daripada lelaki kerana sifat penyayang yang lebih kuat daripada lelaki. Ketika ditanya kepada Rasulullah SAW akan hal tersebut, jawab baginda , " Ibu lebih penyayang daripada bapa dan doa orang yang penyayang tidak akan sia-sia."
0

surat kasih kepada kekasih



Dalam kesuraman ultra lembayung tika tujuh bulan menumpahkan cahaya dibawah kaki langit khirmizi, tiba-tiba aku terkenangkan eurika nostalgia cinta lama yang kita palitkan berdua. Kehadiranmu bersama molekul-molekul hidrogen menerjang segala kekusutan yang membelit tali perutku. Dan kehadiranmu itu mengajar aku erti rindu gelora dan shahdu. 
0

math is cool


Photobucket
0

nak komen status fb kawan-kawan tapi xtau nak komen apa.jom try ini




nak komen orang...copy paste ayat bawah ni...tengok apa respon dorang!

3

Jangan Tengok Batang Sahaja..Tengok Hasilnya jugak

salam semua!
apa khabor semua...
salam 1 blogger, 1 malaysia dan  salam aman jaya(sebab duk kat perak)
kali ini cik en nak share pic atas tu..unikkan?
walaupun batang ia kecik kurus...tapi tengok hasilnya...
boleh makan satu pamily kan...huhuhuu
6

apa yang korang fikirkan?


Photobucket
1

Wordless Wednesday ♥ 7 - korang yang mana?


Photobucket
2

KORANG INGAT TAK SEMUA NI?

Salam semua!apa khabr semua?
ni semua koleksi2 yang akan diingiti oleh saper2 yang lahir tahun 80 an dan 90 an...
ada saper2 ingat x?

1

ingat diorang ini tak leh main

Photobucket
0

ABCDEFG


An aunty saw a young couple. The girl asked the boy: "What's the meaning of ABCDEFG?" 

The boy answered: "A Boy Can Do Everything For Girls."

The aunty felt so sweet and when she arrived home, she asked her husband: "What do u think about me?"

                    Description: 1.604054738@web125720.mail.ne1.yahoo.com
2

IBU SAYA SEBENARNYA PENIPU!




Memang sukar untuk orang lain percaya,tapi itulah yang berlaku. Ibu saya memang seorang pembohong!! Sepanjang ingatan saya sekurang-kurangnya 8 kali ibu membohongi saya. Saya perlu catatkan segala pembohongan itu untuk dijadikan renungan anda sekalian.
2

tommy tommy...apasal la ko lurus bendul!



Tommy..seorang warga London telah terpilih menyertai program keluarga angkat diMalaysia. 
Sebelum berangkat pergi, ibu siTommy telah menasihati beliau supaya jadi budak yang baik dan bersopan santun. Ibunya juga memberitahu Tommy bahawa diMalaysia banyak nyamuk. Tommy akur dengan nasihat dan peringatan ibunya, lalu bertolak lah dia keMalaysia. 
Sampai di Malaysia Tommy telah dipilih untuk mengikuti keluarga angkat berbangsa melayu yang tinggal diBaling, Kedah. 

4

mak dah kata jangan keluar!ko degil yek!

kita layan!

3

Lelaki tak boleh tengok entry ini taw!

sedap betul la...
yang laki jgn nak cuci mata kat entry ini
apa2 pun terbaik punya design

7

ambik kau!

salam semua!
ni cik en nak pesan..kalau ada yang buat camni dalam LRT korang buat la cmni yek...
hahaha....lwak di pagi hari


7

Bila Telinga Berdesing Maknanya Ada Orang Meninggal.Betul ke?



salam 1 blogger
apa khabar?
tadi pagi2 cik en akan melawat dulu blog wajib cik en iaitu blog
cik nusha
dan membaca entry ini
manusia juga seperti pokok ini
dan cik en teringat kisah yang cik en dapat semasa bersekolah di sek men keb kota tinggi johor masa cik en form 2 dan 3 setengah..heheheh
cik en ada dengar kisah ini dari kawan-kawan cik en yang bersekolah agama pada sebelah petang
manusia ibarat daun pokok...
dibawah ni gambaran daun pokok yang cik en maksudkan
6

Cerita sebenar P.Ramlee



-----Dia seorang pelakon, penyanyi, komposer, pengarah, pelawak,
penulis skrip, etc.
Dia seorang Seniman Agung yang terkenal.
Semua orang tahu itu.

Tapi tahukah anda P Ramlee adalah anak ke-16 daripada 26 adik-
beradik?
Tiga daripadanya adalah artis.

Inilah hasil kajian sepuluh tahun yang dijalankan oleh seorang pakar
sejarah.

1