Eintan Nurfuzie | Lifestyle, Beauty, Travel, Tips & Rawatan Kucing & Review: pic

Showing posts with label pic. Show all posts
Showing posts with label pic. Show all posts

Siapa Pernah Buat Camni Dulu Dulu

salam!
sesiapa yang lahir 80 an, korang pernah tak buat permainan camni dulu2

Photobucket
6

Sebelah kaki saya dah masuk syurga



Photobucket
10

Janganlah Marah Sayang....



Photobucket
9

Saya Nak Besar punya!


autopublish!


Photobucket
3

Oh TIDAK! AAhhhh....


hahaha.. 
merepek la cik en ni kan?
lain macam jer tajuknya.. 
sebenarnya cik en nak upload ini




Gambar yang memberi banyak makna..
Photobucket
7

L.O.V.E (Ulangan)




salam semua!

ini merupakan entry ulangan..
apa apa punhanya untuk menceriakan hari jumaat ni
jom layan...









8

SubhanALLAH.. Cantiknya



Cantik kan..
mybe de yang kata photoshop..
tapi cik en tak kisah la..
tengok dari pic ni.. ia merupaka spotlight pelangi yang direct dipancarkan ke air terjun ni..
memamng cantik sangat

10

kita tiru haiwan atau haiwan tiru kita?


1

Sekolah Memandu Di Taliban



0

Body art from Felix Stein- seni ke camni?



0