Eintan Nurfuzie | Lifestyle, Beauty, Travel, Tips & Rawatan Kucing & Review: gosip artis

Showing posts with label gosip artis. Show all posts
Showing posts with label gosip artis. Show all posts

“Saya Teringin Nak Jumpa Dia Semula” – Syazwan Zulkifli (Apek Juvana)



Syazwan Zulkifli mula meningkat popularitinya apabila memegang watak sebagai Apek dalam drama terbitan Filmscape iaitu, Juvana. Bagaimanapun, seiring dengan populariti, nama pelakon ini mula dihinggapi dengan desas-desus yang kurang enak.
Ada desas-desus yang mendakwa Syazwan ialah kaki perempuan, kerap bertukar-tukar teman wanita. Malah tak kurang juga yang mendakwa Syazwan menggunakan popularitinya untuk ‘memancing’ minat mana-mana wanita.
Dakwaan yang tidak berasas itu diperkuatkan lagi dengan tersebarnya 2 keping gambar mesra yang jelas memaparkan wajah Syazwan berpelukan dan bermesra dengan seorang wanita yang dipercayai teman wanitanya.
2

“Kali Ini Saya Lebih Ganas Daripada Watak Ayam” – Adam Shah, Juvana



Populariti Adam Shah, 30 makin melonjak naik setelah diberikan kepercayaan memegang watak sebagai Ayam dalam drama terbitan Filmscape, Juvana yang ditayangkan di TV3, tahun ini.
Nama Adam Shah atau gelaran Ayam menjadi sebutan orang ramai sehinggakan setiap dialog yang dituturkan dalam drama Juvana menjadi ikutan penonton. Dalam perkembangannya yang terbaru, Adam Shah diberi kepercayaan sekali lagi untuk memegang watak antagonis dalam dalam drama tv3 yang terbaru berjudul, Cinta Elysa.
“Kali ini saya pegang watak yang lagi ganas daripada ayam, serius bro. Dalam drama Cinta Elysa, saya diberi kepercayaan oleh pengarah untuk memegang watak sebagai Sani, iaitu kawan kepada Aril (Johan Asari) & Joey. Sani ialah budak jahat yang berasal daripada kampung. Disebabkan selalu timbulkan masalah, dia kena pulau satu kampung. Apabila berhijrah ke bandar, Sani makin ekstrem. Dia berkawan dengan ketua gangster & pengedar dadah.
0

Justin Bieber Berhasrat Untuk Menjadi Ayah Pada Umur 25



Wah, bintang remaja yang baru berumur 17 tahun ini sudah mula merancang untuk masa hadapan. Justin Bieber dikatakan ingin mempunyai anak pada umur 25-26 tahun dan sudah mula merancang bila dia akan berkahwin.
Penyanyi lagu “Baby” ini turut berkata,
“Pada umur 25 atau 26, saya mahu melihat diri saya sebagai seorang yang boleh berkeluarga. Saya nak menjadi ayah pada usia muda. Saya mahu melakukan apa yang saya mampu – untuk berjaya, berlakon dan apa saja. Tapi, jika masanya sudah tiba, saya mahu berkahwin pada umur 25.”
0

Johan Asa’ri (Botak Juvana) Jadi Teman Lelaki Fasha Sandha!



Sempena raya ini, drama bersiri romantis ‘Cinta Elysa’ akan disiarkan mulai 13 September 2011, setiap hari Selasa jam 9.00malam. Drama bersiri 13 episod terbitan Suhan Movies Trading ini diarahkan oleh sutradara Along Kamarudin dengan nukilan skrip oleh Sharifah Abu Salem turut membariskan pelakon-pelakon handalan seperti Dato’ Jalaluddin Hassan, Zila Bakarin, Addy Ashraf, Naim Daniel, Zaefrul Nordin dan Ika Nabila.
Mengisahkan Aril (Johan As’ari) seorang anak yatim piatu yang membesar tanpa kasih sayang telah menjadi seorang pemuda bermasalah yang terlibat dengan kegiatan samseng. Selepas disisihkan oleh keluarga sebelah ibu ekoran pelbagai masalah yang ditimbulkannya, akhirnya bapa saudara sebelah bapanya, Jasman (Dato’ Jalaluddin Hassan) telah membawanya pulang dan masih menaruh harapan kepada Aril untuk berubah.
1

Video : Trailer Pra Perkahwinan Nabil & Zira Sebagai Teaser!



Nota : OHBULAN! merupakan media online rasmi yang melaporkan perkembangan perkahwinan Nabil & Zira dengan kerjasama Festival Pengantin.
LHMediaTV (Please Like Us!) melepaskan trailer video pra perkahwinan Nabil & Zira berjudul The Proposal sebagai teaser awal untuk tonton pembaca OHBULAN! Video yang mendapat sentuhan pengarah Lukman Hakim ini akan menerapkan elemen-elemen jenaka sesuai dengan imej & karakter Nabil yang pernah merangkul trofi Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian 2008.
0

Cinta Shahz Jaszle Terhadap Miera Liyana Berbalas!


Pelakon drama Tahajjud Cinta, Shahz Jaszle mengakui pernah mencintai Miera Liyana ketika di zaman Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Tun Dr Ismail satu ketika dahulu. Namun, Shahz Jaszle yang ketika itu berada di tingkatan 5 terpaksa memendamkan perasaannya terhadap Miera Liyana (tingkatan 2) kerana kawan baiknya turut meminati gadis berkulit cerah itu.
Menurut Shahz Jaszle, perawatakan Miera Liyana yang tidak hipokrit serta matang apabila berkata-kata membuatkan dirinya jatuh cinta dengan gadis berumur 18 tahun itu. Walaupun Miera Liyana kerap dilanda pelbagai kontroversi, Shahz Jaszle mengkategorikan gadis itu sebagai baik & mudah diajak berbincang bersama.
3

Gambar Eksklusif : Ketibaan Anak Ketiga Fazley Yaakob!



Dengan segala sukacita, ingin diumumkan kelahiran anak ke-3 pasangan Fazley Yaakob dan isterinya Azrene Soraya pada 9hb September 2011 (bersamaan 11 Syawal 1432).
Bayi lelaki berlesung-pipit di pipi seberat 3.3kg ini, diberi nama timangan ‘Piyush’ dilahirkan secara caesarian hari ini di sebuah hospital swasta di Kuala Lumpur. Isterinya melalui pembedahan Caesarian kerana kelahiran dua orang anak sebelum ini juga menggunakan prosedur yang sama. Nama penuh ‘Piyush’ akan diumumkan setelah didaftar kelahirannya.
0

Gambar : Faezah Elai Bergelar Isteri Dengan Sekali Lafaz.


Pelakon Faezah Elai telah sah bergelar isteri buat pengarah drama, Heykal Hanafiah dalam majlis penuh gilang gemilang, sekitar pukul 3.30 petang tadi, di Pulang Pinang. Heykal Hanafiah dengan sekali lafaz mengikatkan tali perkahwinan mereka beserta dengan mas kahwin sebanyak RM1100 tunai. Faezah Elai yang mengenakan busana rekaan Hatta Dolmat Couture turut menerima set barangan kemas bertatah berlian “Hearts On Fire” daripada Habib Jewels.

0

Nanu Baharuddin dan haiwan peliharaannya seekor puppy

salam 1 blogger semua follower cik en dan bukan follower cik en...hehhe
pagi ini cik en terlewat bangun...so sampai kat opis sudah pukul 10 pagi..huhuhu..kelam kabut cik en mandi n bermekap dalam keta jer..huhu..
pagi2 ini cik en nak bergosip-gosip...
gosip apa la cik en ni dalam bulan-bulan posa ini..
hehehhe..tak nak cakap banyak...
chekup after dis


1

Gosip perkahwinan Marsha hanyalah propa-pulak dah????

Gosip perkahwinan Marsha hanyalah propa

marsha kahwinMyGosip pun terkejut dengan gosip perkahwinan Marsha Milan Londoh yang diadakan di FRIM, Kuala Lumpur pada hari ahad yang lalu… Gosip yang kami baca di Murai tu memang agak mengejutkan, takkan la Marsha kahwin senyap-senyap pula kan.. Murai juga berjaya mendapatkan penjelasan daripada Marsha mengenai gosip tu.. Nampak sangat Marsha seperti berdolak dalik mengenai status dia sekarang.. jom kita baca apa yang Marsha cakap…
2

Marsha kahwin senyap-senyap


Oleh Mohd Helmi Irwadi Mohd Nor dan Hellinie Sina
  
MARSHA...enggan ulas lanjut
KUALA LUMPUR: “Ya, memang saya sudah berkahwin, Ahad lalu,” kata penyanyi dan pelakon, Marsha Milan Londoh, 26, sekali gus menamatkan pelbagai gosip mengenai status terkini dirinya.
2

tengku zawiyah (ex wife datuk K) berkahwin

Sah lah sudah Tengku Zawiyah menjadi milik Datuk Rayyan
2

pic honeymoon salleh yaakub n istri-istrinya


1

Seniwati Azean Irdawaty Mohon Diberikan Kerja!


KL, 7 JUN 2011: Susah Murai Batu nak ungkapkan betapa kasihannya mengenangkan nasib seniwati atau ratu air mata, Azean Irdawaty yang terpaksa meminta belas kasihan beberapa rakan terdekat bagi membantu keadaannya yang sangat memerlukan.
0

mawi jual banglo?




Jika empat tahun lalu, Mawi dan Ikin dikhabarkan membeli sebuah rumah banglo bernilai RM 1juta di kawasan kelab golf Bandar Baru Bangi, kini sekali lagi cerita mengenai rumahnya itu diperkatakan.

Mawi atau nama sebenarnya Asmawi Ani, dikhabarkan sudah menjual rumah banglo miliknya itu kerana tidak mampu lagi menanggung kos penyelenggaran dan bayaran bulanan rumah tersebut.
0

awek taukey-kumpulan jambu

kali ini cete masih panas...awek taukey-kumpulan jambu..orang nyer montok n comey..huhuhu

0

liyana jasmay ngn fizz fairuz bercinta...almy nadia?

macamne ni...tp cik en suka lagi almy ngn fizz...adoi..dengar kt dorang bergurau..tgk jer la t cmne ceternyer
klik untuk besar
kat sni pun de ceter dorang OH BULAN
Photobucket
4