Hilang Sakit Tumit Dengan Massage Gel Garci.PRO

Hilang Sakit Tumit Dengan Massage Gel Garci.PRO | 3 bulan cik en ada masalah sakit tumit. Ingatkan sekejap je, tapi dari sehari ke sehari, seminggu ke seminggu dan sekarang hampir 3 bulan cik en ada masalah sakit tumit. Jarang sangat cik en ada masalah tumit ini. Paling cik en tak suka apabila bangun pagi dan berjalan ke bilik air terasa sakit sangat. Nak kata seliuh, jatuh, atau masalah kesihatan lain macam tak ada. Cuma cik en ada bersenam heavy sikit sebelum itu. Mungkin salah cara bersenam kot yang buat cik en sakit camni. 



Hilang Sakit Tumit Dengan Massage Gel Garci.PRO

Jenuh juga cik en cuba pelbagai produk tapi semuanya kurang berkesan dan tak dapat lega dalam jangka masa yang lama. Sampailah cik en google masalah cik en dan jumpa Massage Gel Garci.Pro. Cik en mencari info dan tertarik dengan formulasi gel ini. Dengan gabungan peppermint, aloe vera, minyak argan, teh, epal dan minyak kayu putih boleh bantu mengurangkan rasa kebas, sakit menyucuk dan lenguh. Terus cik en cuba satu dan kesannya sangat positif sangat. 



Massage Gel Garci.PRO ini dalam pembungkusan yang menarik dengan isipadu 100ml. Belum buka lagi tapi bau dia sangat sedap. Hahahha. Sebab cik en suka dengan bau pappermint. 



Gel bewarna putih susu sangat teksturnya sangat ringan dan lembut. Yang cik en suka, Massage Gel Garci.PRO ini tidak melekit macam produk yang lain. Apply di tumit, betis dan bahu kejap je meresap. Mungkin formula highly water based buat tak perlu nak menunggu kering macam produk yang lain. Benda cik en tak minat adalah rasa panas yang boleh memedihkan kulit cik en. Lagi lagi lutut cik en yang sering kering dan luka mengelupas. Pedih sangat tau. Tapi Massage Gel Garci.PRO ini rasa sejuk dan berangin. Tambah pula bau dia yang menyegarkan, boleh relekskan cik en sebelum tidur.

Selain daripada tumit, betis dan bahu yang cik en gunakan, Massage Gel Garci.PRO ini sesuai juga yang ada masalah kebas, saraf, strok, ahli sukan yang aktif dan sebagainya. So sangat sesuai untuk sesiapa yang tinggal bersama ibu ayah yang ada masalah kesihatan 

Manfaat Massage Gel Garci.PRO



Banyak manfaat Massage Gel Garci.PRO yang boleh dikongsi bersama keluarga dalam satu tube. Antaranya


  • Membantu melancarkan pengaliran darah dan merawat saluran darah tersumbat
  • Membantu proses rawatan kebas pada anggota badan seperti strok
  • Membantu merawat urat saraf rosak yang menyebabkan masalah kebas kebas
  • Membantu melegakan kekejangan otot dan sendi
  • Membantu melegakan sakit urat dan sakit lutut
  • Membantu mengelak risiko strok dan serangan jantung mengejut
  • Membantu melegakan selsema dan pening kepala
  • Membantu melegakan sakit perut atau senggugut
  • Membantu membuang angin dalam badan

Cara Penggunaan Massage Gel Garci.PRO



Cara penggunaannya mudah dan seperti gel yang lain tapi ada tips yang cik en nak kongsi untuk memberi kesan maksimun gel ini. Dengan hanya picit sedikit sahaja gel pada bahagian bermasalah. 

  • Kalau sakit kebas kurang dari 6 bulan, korang gunakan 3 kali sehari iaitu waktu pagi, petang dan malam.
  • Kalau sakit kebas melebihi setahun dan stroke, korang sapukan gel ini 4 jam sekali. 
Produk keluaran MISG Global ini yang asalnya cik en sahaja yang guna tapi sekarang, adik dan mak cik en pun gunakan juga. Cik en pun dah mula ada msalah tumit dan disebabkan dapat membantu masalah sakit sakit badan disebabkan bebanan kerja buat cik en boleh gunakan Massage Gel Garci.PRO untuk pelbagai masalah. 

Mungkin ada kata, sesuai ke Massage Gel Garci.PRO ini dengan mereka? Kalau tak cuba takkan tahu kan? Cubalah beli satu dan rasakan sendiri. Lagipun dengan satu Massage Gel Garci.PRO ini, boleh digunakan pelbagai lapisan umur, lelaki dan perempuan, sakit sakit badan dan dapat mengurangkan masalah dalaman. 

Untuk info lanjut mengenai Massage Gel Garci.PRO, boleh tengok video dibawah ini.

 


Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

9 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. nak kene ada jugak ni kat rumah... cm bagus je gel ni..

    ReplyDelete
  2. Bauan epal ye.. bestnya cik en.. nampak macam kena ada stok juga kat rumah ni. Rugi tak beli. Time sakit sakit badan dah ada krim yang boleh disapu.

    ReplyDelete
  3. Pelbagai fungsi ya garci pro ni... Lenguh2, sakit tumit & mcm2 lg.. Wawa selalu lenguh bdn

    ReplyDelete
  4. Boleh la bagi kat mak abah nie buat sapu2 lenguh.. mcm best je sbb ada rasa sejuk berangin tu

    ReplyDelete
  5. Kalau mudah kena sakit tumit dan lenguh lenguh elok sangat standby losyen ni

    ReplyDelete
  6. Ramai dah sis tgok yg dah gunakan brand ni. Nanti nak beli lah satu..katanya bagus

    ReplyDelete
  7. Bagus gel ni, banyak kelebihan dia. Bukan setakat sakit2 lenguh badan. Nampak kene ada satu dekat rumah ni

    ReplyDelete
  8. Nak try Garci Pro Massage Gel juga sebab sejak kebelakangan ni asyik lenguh lengan jer

    ReplyDelete
Previous Post Next Post