Caffein Eye Serum The Ordinary Berjaya Bantu Kurangkan Dark Circle Mata

Caffein Eye Serum The Ordinary Berjaya Bantu Kurangkan Dark Circle Mata | Korang ada msalah lebam dibawah mata atau dark circle atau lingkaran gelap bawah mata? Dah cuba macam macam dari roll, eye cream dan lain lain tapi masih tak ok? Korang boleh cuba satu lagi produk yang mendapat pengiktiraan doktor. Produk tersebut adalah Caffein Eye Serun dari The Ordinary yang ratanya memberi feedback yang sangat positif dan penggunaan yang konsisten mampu mengurangkan dark circle secara berperingkat. Jom baca review jujur cik en mengenai Caffein Eye Serum The Ordinary Berjaya Bantu Kurangkan Dark Circle Mata



Caffein Eye Serum The Ordinary Berjaya Bantu Kurangkan Dark Circle Mata


Sebelum itu cik en nak kongsi dari apa yang cik en dengar mengenai dark circle ini. Dark circle di bawah mata disebabkan dibawah mata mempunyai salur darah yang banyak dan penggunaan mata tanpa rehat yang cukup membuatkan gelap dibawah mata atau dipanggil darck circle. 


Cik en tak nampak caffein eye serum jenama lain, yang cik en nampak hanyalah The Ordinary. Jadi dari situ cik en mencari produk jenama ini dan di Shoppe ianya dijual. Harganya tak terlalu mahal dan jika terlalu murah, takut ianya tiruan. 

Cik en mulakan gunakan Caffein Eye Serum The Ordinary pada 5 Jun 2020 dan nampak perubahan seminggu selepas itu. Inilah hasilnya


Caffein Eye Serum The Ordinary ini hadir dengan isipadu 30ml. Harganya di Malaysia lingkungan RM50 ke RM60. Serumnya berwarna kekuningan dan tidak terlalu likat dan cair. Penggunaanya sedikit memandai dan ianya boleh bertahan lama. Untuk kesan lebih cepat,, korang boleh applykan Caffein Eye Serum The Ordinary dan juga eye cream dan roll. Jika penggunaan Caffein Eye Serum The Ordinary sahaja ambil masa yang lama sedikit. 



Di malaysia rasanya tak ada kedai khas menjual produk The Ordinary ni. Kebanyakan personal seller. Korang boleh cari di Instagram dan Shoppe untuk membeli. Kalau korang beli direct dari web ianya web dari luar negara. 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

1 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post