Alhamdulillah, Berakhirnya Kesibukan Cik EN

Alhamdulillah, Berakhirnya Kesibukan Cik EN | Entri ringkas dari cik en kali ini. Mungkin ada yang perasan cik en jarang bersiaran di udara untuk 3 bulan ini. Atau korang sendiri tak perasaan kehilangan cik en ini. Hahahha. Terabai juga la job di blog dan akhirya cik en dah mula kurang sibuk bermula Isnin ini lepas part time berakhir hujung minggu ini. Nak story pun panjang dan ada yang tak sesuai cik en kongsi dengan korang. Cukup cik en nak beritahu dalam 3 bulan ini cik en buat kerja part time, pindah rumah, buat kerja kesatuan, kerja hakiki cik en dan beberapa kerja tambahan yang lain. Boleh dikatakan dari jam 8 pagi hingga 10 malam cik en bekerja. Dari hari isnin sehingga ahad. Tiada cuti dan tiada rehat yang panjang. Belum ditambah overtime untuk blog di tengah malam. Cik sendiri tak sempat nak bermanja muka dan badan. 


Tapi Alhamdulillah, rezeki cik en 3 bulan ini sangat sangat murah. Boleh la buat simpanan untuk travel cik en bulan September dan Disember. Kemasukan rumah baru cik en Insyallah bulan Disember dan potongan gaji untuk rumah baru bermula Ogos ini. Diharap lepas ini cik en akan selalu murah rezeki macam sekarang dan diharap juga lekatlah cepat jodoh cik en. Hihihi 

Cik en harap juga boleh tumpukan pada job blog lepas ini. Nak buat comeback balik untuk naikkan balik rating www.nurfuzie.com ini. Walaupun sepanjang sibuk PV dan UV still mantain tapi cik en perlu jaga juga media sosial cik en yang lain. Dah lama juga tak travel untuk blog. Hope ada la yang sudi invite cik en ke mana mana program blogger. 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

Post a Comment

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post