TGV Cinemas Aeon Mall Klebang Ipoh Yang Dikhabarkan Paling Mewah


TGV Cinemas Aeon Mall Klebang Ipoh Yang Dikhabarkan Paling Mewah | Khamis lepas 15 September 2016, cik en dijemput sebagai media sebagai promosi TGV Cinemas di Aeon Mall Klebang Ipoh. Seramai 11 wakil media dan blogger. Dan rasa berbesar hati apabila dijemput untuk small event ini. So dah banyak cik en desas desus TGV Klebang ini antara yang mewah di Malaysia. Betul ke?

Sebelum cik en kongsi keadaan TGV Klebang ini , cik en nak story sedikit mengenai TGV Klebang ini. TGV Klebang dibuka pada 25 Ogos 2016 dan telah mengadakan beberapa aktiviti sempena pembukaan pada 15 hingga 18 September 2016. Antaranya tontonan percuma untuk beberapa movie terpilih dan lain lain seperti dibawah ini


Mempunyai 7 hall dan 1272 seat, TGV ini juga menggunkan sistem bunyi Dolby Digital, Christie CP2220 Digital cinema projector yang masa sesuai untuk 3D Movie

Jom kita round TGV Klebang ini




TGV ini ada Family Friendly Weekend yang pertama di Malaysia. Sessions ini termasuklah cas RM5 untuk kanak kanak bawah 12 tahun, Percuma untuk kanak kanak bawah 3 tahun dan RM10 untuk dewasa.




Ini hall biasa tak jauh beza dengan TGV yang lain


Dan istimewanya TGV Klebang adalah TGV kedua di Perak untuk Beanie hall 






Nampak mewah kan? So betul la gosip di luar sana yang TGV Klebang ini mewah. Untuk Beanie Hall ini tiket berharga RM50 tapi sekarang tengah promosi RM42 untuk satu set. Jadi kalau rasa nak ketahui lebih lanjut kena rajin layari www.tgv.com.my. Untuk akhir kan entri ini, cik en nak kongsikan sedikit panorama sekitar TGV Klebang ini.




Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

4 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post