Gel Aloe Vera FOREVER LIVING Minuman Terbaik Untuk Sekeluarga


Gel Aloe Vera FOREVER LIVING Minuman Terbaik Untuk Sekeluarga | Aloe Vera atau Pokok Lidah Buaya adalah salah satu tumbuhan antara 250 spesis Aloe serata dunia. Aloe adalah tumbuhan asli kepada timur, selatan dan utara Afrika dan Madagascar dan telah diperkenalkan ke Hindia Barat dan negara-negara tropika yang lain, yang mana ia tumbuh liar. Ia juga telah membiak dengan baik di lembangan Mediterranean dengan merentasi Algeria, Morocco, Tunisia, serta kepulauan Canarydan Madeira. Lidah buaya telah digunakan sebagai ubatan tradisional untuk melegakan luka, ruam, demam, gatal-gatal, kulit dan banyak lagi. Selain itu, pokok herba ini juga sangat popular dalam industri kosmetik dan produk kesihatan. Walaubagaimanapun ia masih kurang ditanam secara komersial di Malaysia.

Oleh kerana kelebihan Aloe Vera ini, Syarikat Forever Living Product menggunakan tumbahan ini sebagai bahan asas untuk produk mereka Gel Aloe Vera FOREVER LIVING. Banyak kebaikan Gel Aloe Vera FOREVER LIVING ini. 



10 SEBAB Utama Untuk MEMINUM Gel Aloe Vera FOREVER LIVING

  1. Membina Badan
    •  Ia mengandungi 20 JENIS asid amino, termasuk 7 asid amino PERLU yang tidak boleh dihasilkan oleh badan. Asid amino adalah blok binaan bagi membina badan.
  2. Sifat Pemulihan
    • Ia mengandungi 12 unsur semulajadi yang dapat membantu memulihkan luka akibat calar-calar, luka-luka kecil, luka terbakar dan lain-lain.
  3. Kesihatan dan Kebersihan Gigi
    •  Menggalakkan gusi dan mulut yang sihat. Satu kajian pada 2008 yang diterbitkan dalam Journal Applied Oral Science mendapati bahawa aloe vera adalah LEBIH BERKESAN daripada 2 jenama ubat gigi yang utama. Menggabungkan penggunaan Forever Bright Toothgel dengan pengambilan Gel Aloe Vera berpotensi menyokong kesihatan dan kebersihan mulut dan gigi anda.
  4. Mempercepatkan Penyembuhan dan Pembaikpulihan
    • Gel Aloe Vera meningkatkan fungsi fibroblas iaitu sel yang membantu pembentukan KOLAGEN dan ia juga menolong melegakan kelecuran, luka-luka dan calar-calar kecil serta kegatalan kulit.
  5. Pembaikpulihan Elastin & Kolagen
    • Ia dapat menokok bekalan bahan-bahan binaan untuk menghasil dan mengekalkan kulit yang sihat.
  6. Mengekalkan Berat Badan Yang Sihat & Meningkatkan Tahap Tenaga
    • Secara semulajadi dapat menggalakkan pembersihan sistem penghadaman kita. Dengan demikian, meningkatkan tahap tenaga serta membantu mengekalkan BERAT BADAN yang IDEAL.
  7. Menyokong & Menggalakkan Fungsi Sistem Ketahanan Badan
    • Kandungan unsur-unsur perangsang dapat membantu menggalakkan fungsi sistem pertahanan badan kita.
  8. Sistem Penghadaman Yang Semulajadi
    • Secara semulajadinya, Gel Aloe Vera mempunyai keupayaan membersih, dengan demikian membantu pergerakan usus dan meningkatkan penyerapan protein serta nutrien lain.
  9. Membekalkan Mineral Surih
    • Ia mengandungi 20 mineral semulajadi termasuk kromium, magnesium, mangan, kuprum dan zink.
  10. Membekalkan vitamin Semulajadi
    • Ia mengandungi vitamin yang diperlukan dalam diet harian kita termasuk vitamin B12, asid folik, niasin, B6, B2, B1, C, E dan A.

Bagaimana untuk menggunakan Gel Aloe Vera FOREVER LIVING


Setiap hari hanya minum Gel Aloe Vera FOREVER LIVING dalam 60 ml hingga 120 ml atau 4 hingga 8 sudu dan tidak perlu dicampur dengan air.


Harga Gel Aloe Vera FOREVER LIVING

Menariknya FOREVER LIVING ini, anda boleh menjadi ahli untuk mendapatkan harga yang murah untuk mendapatkan produk ini. Berapa? 

Harga Gel Aloe Vera FOREVER LIVING 1000ml
Harga Bukan Ahli : RM 95.40
Ahli Biasa : RM 81.10
Ahli VIP : RM 62.00

wow! banyak itu dapat potongan. Lagi berbaloi kalau jadi ahli kan? 

Pendaftaran FOREVER LIVING

Harga pendaftaran seperti berikut :

Pendaftaran Ahli : RM90 (seumur hidup)
Disertakan 2 starter kit (Beg Forever, CD, dan Katalog)

Bagaimana untuk mendaftar

Sesiapa yang berminat untuk membeli atau ingin menjadi ahli Forever Living ini bolehlah hubungi

Whatsup/Sms/Telefon :  +6013-5121987
COD untuk Negeri Perlis Sahaja
Segala harga di nyatakan diatas tanpa postage. Postage akan cas RM 9.00
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

1 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. dah banyak kali search pasal ni...teringin nak beli tapi tak terbeli pun

    ReplyDelete
Previous Post Next Post