bye bye


assalamualaikum..
lama cik en tak update blog ni, bukannye cik en tak ingat, tapi kekangan masa itu,
sesiapa yang mengikuti perkembangan cik en setiap masa, korang akan perasan, dah lama cik en tak share pasal diri cik en.. cik en rasa hampir 2 tahun.. mungkin dah beralih ke laman sosial yang lebih mudah seperti fb, wechat,whatssup..
sekarang berbackground lagu sesal separuh nyawa, cik en mula menaip di dalam entry ini melalui smartphone.
hidup kita ini ibarat roda, bila dah berbahagia dengan kehidupan, kita sering kali lupakan satu saat kita akan rasa down dan sedih.. dimana hati kita akan rasa kosong, hilang.. entah macamna cik en nak cete, tapi korang mesti ada perasaan dimana korang rasa nak lari dari semua yg kita ada sekarang..
dan saat sekarang, cik en rasa begitu. bertepatan dengan keadaan yang sesuai, cik en akan larikan diri sementara waktu, untuk cik en muhasabah diri, restart,offline kan diri.. perancangan dah dibuat dan misi akan beemula sabtu ini.. diharap cik en akn boleh dapatkan kembali spirit cik en balik yang terbang tah kemana..
Photobucket

2 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post