Cara Mudah Mengatasi Masalah Sakit Lutut

Cara Mudah Mengatasi Masalah Sakit Lutut  | Sakit lutut ni bukan saja pada orang tua saja tapi pada orang muda macam cik en juga. Mana yang tak kenali cik en, cik en seorang pembantu veterinar yang bertugas di bahagian teknikal seperti rawatan haiwan ternakan di luar dan haiwan kesayangan di klinik. Kalau di luar tak kira staf lelaki atau perempuan kerja kami jadi setara. Kalau kandang yang jauh ke dalam ladang atau berbukit bukit sehingga tak boleh bawa pajero, kami terpaksa berjalan kaki sambil bawa barangan rawatan . Andai kata kerja di bahagian klinik haiwan kesayangan pula, bila sampai waktu sibuk, mesti terkejar kejar sehingga tak sempat nak duduk sehingga waktu rehat. Masa ini la cik en akan mula rasa sakit lutut. Masa itu cik en cuba cari Cara Mudah Mengatasi Masalah Sakit Lutut di google. Semua nampaknya tak berkesan sampailah cik en jumpa Cara Mudah Mengatasi Masalah Sakit Lutut dengan Biobax Cool Therapy

Cara Mudah Mengatasi Masalah Sakit Lutut
Cara Mudah Mengatasi Masalah Sakit Lutut 

Cara Mudah Mengatasi Masalah Sakit Lutut 


Banyak yang suggest cik en makan supplemen tapi biasalah cik en ini, selalu lupa dan bila sampai sakit lutut menyerang, cik en akan stop pekerjaan cik en tapi customer tetap ada menunggu cik en. Semakin lama semakin ramai dan rawatan terpantas 5 minit boleh cik en buat adalah spray Biobax disekeliling lutut dan urut perlahan lahan.


Mulanya cik en nak guna semasa sakit saja tapi bila ianya mudah dengan spray, cik en mula konsisten spray 3 kali sehari sehingga beberapa minggu. Lani ini dah tak kerap sakit lutut macam dulu. Selain itu kalau tengah sengal sengal belakang, cik en try spray gak. Lega terus. Bagus pula Biobax ini rupanya. Bukan lutut je, tapi sengal sengal pinggang dan leher ni pun boleh rupanya. Bila cik en baca balik rupanya memang banyak kegunaan Biobax ini selain sakit lutut. 

Lagipun cik en suka pakai Biobax sebabkan bau dia tak seperti spray lutut macam bersukan tu yang panas. Biobax ini cool therapy jadi sejuk je bila pakai. Bau dia pula wangi dan segar. Customer tak perasan pun yang cik en pakai dan ada yang berhidung kembang (hahahha) tegur wanginya bau. 

Cik en spray dan kejap saja meresap tau dalam kulit. Ianya disebabkan Biobax menggunakan Nano Technology yang mudah meresap kedalam kulit untuk memberi kesan segera. Tak juga berminyak dan melekit pada tangan selepas urut disekeliling lutut.


Lagi satu yang cik en suka, ianya kecil dan senang masuk dalam handbag cik en. Kalau bawa mak abah cik en jalan jalan di Mall, selalunya mereka akan berhenti sebab sakit lutut. Terus saja cik en bagi mereka satu das spray Biobax. Tak sampai 5 minit terus shopping balik mereka. Hahahaha


So cik en recommended sangat untuk korang yang masih tercari cari Cara Mudah Mengatasi Masalah Sakit Lutut  ini. Korang amalkan gunakan Biobax 3 kali sehari selama 2 minggu. Insyallah masalah sakit lutut itu akan beransur pulih. 


Biobax ini ada kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia dengan nombor KKM NOT170503687K dan halal kerana menggunakan bahan utama Habbatussauda, Minyak Zaitun dan Minyak Kayu Putih.

Biobax Sesuai sangat la untuk golongan orang tua, golongan obesiti, aktif bersukan, selalu angkat barangan berat, ibu ibu hamil, golongan pekerja yang selalu sakit belakang sebab duduk terlalu lama dan mengalami lemah otot peha. 

Korang yang berminat dapatkan Biobax boleh dapatkan di www.biobax.my/product/biobax dan sekarang ini, korang boleh dapat diskaun RM20 untuk pembelian 2 botol dengan masukkan kod kupon "RM20" di ruangan disediakan bila dah pilih untuk beli 2 unit Biobax.
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

5 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Previous Post Next Post