Suasana Hari Raya 2018 Cik EN

Suasana Hari Raya 2018 Cik EN | Alhamdulillah, dah dekat seminggu kita meninggalkan bulan Ramadan yang penuh barakah. Belum sempat kita tangisi pemergian Ramadan, Syawal pun menjelma dengan penuh kegembiraan. Berbeza suasana raya sebelum ini, cik en memang tak ada hati nak sambut. Tapi tahun ini excited itu lain macam tau! Bukan sebab cik en ada buat majlis bertunang atau nikah tapi feel raya itu sampai ke hati cik en ini. 


Suasana Hari Raya 2018 Cik EN

Mungkin ada sedia maklum, cik en sebelum ini ada anxiety dan depression. Tapi siapa sangka, beberapa bulan sebelum datangnya Ramadan, cik en semakin baik dan sekarang ini boleh dikatakan cik en 70% sihat zahir dan batin. Malas la nak kenang kisah lama itu, cik en nak kongsi dengan korang moment terindah sambutan hari raya tahun ini. Disebabkan masih ada lemak lemang dan rendang cik en belanja korang gambar gambar aje na. 

Family Cik EN
3 ahli keluarga perempuan dari 4 orang. 


Only my adik

Sesekali gedik

Sesi mintak maaf

Abah, ampunkan along

Mak, maaf ada terkutuk mak. Hahhaha

Cer teka siapa bagi kat siapa?

"boyfriend" cik en ini adalah Pak Ndak cik en

Ini wife pak ndak. Mak Ndak tak sihat masa ini

Anak Pak Ndak ke 4. Acik

Jemputan makan makan pada malam hari raya pertama. Penuh barney sampai tersangkut la. Hahahha

Sesi tambah lemak

Selesai Hari Raya Pertama. Hari Raya ke 2 cik en buat rumah terbuka dan ada beberapa blogger yang datang memeriahkannya. Terima Kasih Semua!

Blogger Nia Mia dan Yeop Marz

Anak Pak ndak yang sulung dan kedua. Along Jannah dan Angah Hijanah

Blogger Penang dan PR. Thanks Criz dan team

Thankz Criz dengan buah tangan ini

Blogger paling sempoiiiii. Kak EL

Family havoc kak EL
Rumah Terbuka cik en sampai malam dan yang lain lain kawan kawan abah dan adik serta saudara mara terdekat.

Cik en betul betul lupa nak snap juadah raya cik en tahun ini. Tahun ini kami sekeluarga buat Sup Gear Box, Laksa, Lemang, Rendang, Nasi Impit, Kuah Kacang dan kuih muih yang lain. Yang bawah ini adik cik en yang buat. Sedap dan rasanya dah boleh open untuk jual ini. Bawah itu Laksa Kuala Kangsar Style. 




Untuk tahun ini, cik en berbahagi tugas dan budget. Cik en macam biasalah budget untuk ayam, daging, tulang dan barangan raya yang lain. Adik cik en part duit raya, kuih muih dan tudung. Mak dan abah cik en part memasak juadah raya. Alhamdulillah, bonus yang Kerajaan Negeri bagi kali ini cik en puas buat belanja raya kali ini. Bukan untuk diri cik en tapi keluarga. Alhamdulillah
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

7 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. meriahnya..selamat hr raya Cik En..:)

    ReplyDelete
  2. ciken share resepi kuah laksa tu nampak sedapnya

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah cik en..berjaya juga buat open house. selamat hari raya maaf zahir batin ye

    ReplyDelete
  4. Bila Cik en sebut pasal berbahagi tugas tu, terbayang2 pulak saya dengan adik-adik saya nanti kami dah kerja nanti, hehe. Time ni tengah belajar lagi, tak sabar nak kerja sebab nak bagi duit raya dekat mama dengan abah pulak :)

    Selamat Hari Raya, Cik En!

    ReplyDelete
  5. Wah... seronoknya beraya. Akak beraya di Perak juga. Di Sungai Siput dgn Bota Kiri. Selamat hari raya :)

    ReplyDelete
  6. sorry cik en tak dapat datang raya kedua tu sebab tak balik beraya perak tahun ni. Selamat Hari Raya :D

    ReplyDelete
  7. selamat hru rya cik en! maap tak dpt join g open house nah, hoho..

    ReplyDelete
Previous Post Next Post