Nak Bagi Hadiah Itu Bagi la Yang Lain Dari Yang Lain

Nak Bagi Hadiah Itu  Bagi la Yang Lain Dari Yang Lain | Sampai je tarikh tarikh penting macam hari lahir, hari anniversary, hari ibu, hari bapa dan hari hari yang istimewa mesti ramai yang blur. Macam cik en juga la, cik en ini kalau dah sibuk mula la lupa nak fikir hadiah apa yang sesuai nak bagi. Cik en punya style suka Nak Bagi Hadiah Itu  Bagi la Yang Lain Dari Yang Lain . Nampak kelainan dan special sikit. Lagi lagi cik en suka bagi yang sidia atau yang terima hadiah cik en sentiasa ada dengan mereka. Seperti yang mereka pegang hari hari, pakai hari hari atau guna hari hari


Nak Bagi Hadiah Itu  Bagi la Yang Lain Dari Yang Lain

Apa yang mereka boleh pegang hari hari, pakai hari hari atau guna hari hari? 

Semestinya yang cik en order kat Printcious ini. Baju dan keychain kunci secara DIY atau reka sendiri la. Nak tengok baju cik en order tak yang jenis DIY. Ini bukannya untuk dibagi pada orang tapi untuk cik en senang nak gi event. 

Dari jauh nampak eh... itu blogger nurfuzie.com aka cik en comel molek ke? Hahahhaha

DIY T-shirt Cotton Printcious





Baju ini cik en dah tempah 2 kali dah sebenarnya. Ini kali ke 3. 

Ini cik en pilih Tshirt Cotton yang mana korang boleh pilih warna dan letak apa apa perkataan yang korang nak. Kalau korang blur sangat boleh je pilih design yang dah siap. Cantik cantik juga la.

Kalau korang bagi T shirt orang yang korang bagi hadiah ini boleh pakai kalau dapat jenis selesa semestinya kerap dia pakai. 

DIY PU Leather (Round) Printcious



Yang ini cik en buat untuk Mr Barney. Ada kata bahaya la letak gambar pada keychain macam ini tapi cik en tak letak detail just gambar dan nama. Ianya buat esklusif pada kunci kereta korang walaupun ianya kereta Perodua je. Hahahhaa.

Yang ini pun kalau bagi kat sidia atau suami, letak gambar korang berdua. Kemana mana mereka akan bawa dan teringat dengan korang. Hahahhaha. Bijak tak cik en nak control laki sendiri nanti ditackle atau me"tackle" orang lain. Hahahhaha.

Kalau tak korang boleh baca 7 Idea Hadiah Terbaik Untuk Si Dia kalau masih nak pilihan yang lain. Atau korang boleh tengok design yang siap ada dan korang boleh tempah terus di Printcious 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

5 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Memang best dan menarik bila kita design sendiri hadiah tu..

    ReplyDelete
  2. Lama dah nak tempah something dekat princious ni tapi tak buat-buat lagi. Hiks

    ReplyDelete
  3. hahahaha...sally pernah tempah baju dulu tapi ttbe tak muat..LOL

    ReplyDelete
  4. Kat printcious ni memang best sbb byk cebderahati blh tempah.. Zaza ada lagi satu item belum tebus kat printcious ni.. Nanti nk beli tshirt kot sbb kain dia berkualiti

    ReplyDelete
  5. At first bila tengok gamber je ingat hadiah is kereta ahhaa... tapi baca details oh its personalized tshirt & keychain. Ok i like this site, they are reliable.

    ReplyDelete
Previous Post Next Post