Allyoung.my Pilihan Shopping Online Cik En

Allyoung.my Pilihan Shopping Online Cik En | Pernah dengar platform shopping online kecantikan Allyoung.my ? Allyoung.com merupakan salah satu pilihan shopping online cik en untuk membeli barangan kecantikan yang dipercayai. Produk yang cik en percayai dari Allyoung.my ini adalah produk jenama Swissvita. Selain itu ada beberapa jenama lain seperti Elle Skincare, Aeveop, City Color dan Suddenbe. Dan sempena raya ini cik en dah siap siap shopping kat allyoung.com untuk kekal menawan di pagi raya nanti. Hhahahah. 


Allyoung.my Pilihan Shopping Online Cik En


Jika sebelum ini cik en mencuba produk dari Swissvita iaitu Swissvita 3D All Use Eye Cream dan Swissvita Acne Solution Soothing Cleanser Cream , kali ini cik en ingin mencuba produk produk lain yang ada di laman web Allyoung.my. So cik en nak kongsi dengan korang macam mana cik en shopping online hingga terbeli lebih dari 5 barang yang ada di laman web Allyoung.my ini. hihihi.

Cara Shopping Online di Laman Web Allyoung.my


1. First step, korang buka pc, laptop atau chrome di handphone korang dan taip Allyoung.my atau www.allyoung.my 

2. Korang akan nampak beberapa pilihan di atas web seperti Beauty, Health dan lain lain lagi. Dari situ korang boleh pilih yang mana korang berkenan.

3. Macam cik en, cik en pilih

  • Shimmer
  • Lipstick
  • Mascara
  • Lip Balm
  • Mask


4. Lepas dah decide nak shopping yang mana korang boleh pilih kuantiti dan 'add to cart'


5. Best nya shopping di Allyoung.my, setiap pembelian korang (lepas add to chart) korang boleh pilih barangan lain yang telah diberi diskaun dan pilihan barangan itu automatik keluar seperti di bawah ini.


6. Selesai shopping korang boleh klik gambar troli kecil disebelah kanan atas untuk tengok kesemua list korang pilih beserta jumlah semua pembelian korang. Kalau rasa dah cukup shopping korang itu korang boleh checkout


7. Selepas checkout korang boleh buat pembayaran. Sebelum itu kalau ada kad diskaun korang boleh gunakan dan lepas itu korang boleh gunakan perbankan online untuk pembayaran. Selesai pembayaran akan ada pengesahan dan nombor order untuk rujukan nanti.


8. Untuk semak balik, korang boleh pergi ke My Account dan tengok semua rekod seperti nombor order, payment status dan lain lain lagi macam di bawah ini.


Cik en dapat barangan ini dalam masa kurang dari seminggu je tau.. tengok cepat ke tak dorang proses. Terbaik la customer services dorang ni! Dan ini yang cik en shopping kat Allyoung.my ini


Untuk review produk ini nanti cik en akan buat entry yang lain na.. So kalau korang nak try usha shopping online Allyoung.my ini boleh la klik Allyoung.my ini. 
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

5 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. Wow, barang barang pun quite affordable! Boleh try ni :D

    Lenne Zulkiflly Blog

    ReplyDelete
  2. Wow another online shopping platform, the more the merrier because we consumer has more choices.

    ReplyDelete
  3. Howdy would you mind letting me know which webhost you're utilizing?
    I've loaded your blog in 3 completely different internet browsers
    and I must say this blog loads a lot faster then most.
    Can you recommend a good internet hosting provider
    at a fair price? Many thanks, I appreciate it!

    ReplyDelete
  4. Tak pernah tau pun web ni, semua kosmetik je ke atau ada yg lain nak terjah web ada keje pula takut leka tengok web. Next time leh terjah

    ReplyDelete
Previous Post Next Post