Carian Mudah Rawatan Penyakit Di Nurfuzie.Com


Carian Mudah Rawatan Penyakit Di Nurfuzie.Com | Hampir seminggu cik en tak sempat update entry baru di blog. Tapi masih ada carian mengenai rawatan dan penyakit kucing yang ada dalam blog ini. Dan sempena cuti Hari Raya Aidilfitri tidak lama lagi, semestinya carian penyakit kucing akan meningkat kerana kebanyakkan klinik veterinar akan tutup sempena raya. So, cik en nak kasi sedikit panduan kepada sesiapa silent reader yang sentiasa mencari sumber maklumat mengenai kucing di blog ini . Ada 2 cara yang selalu cik en gunakan jika ada bertanya mengenai rawatan dan cik en dah keluarkan entry tersebut. Selalunya yang bertanya semasa cik en tengah drive, sibuk buat rawatan di klinik, dating, dan masa masa yang kurang sesuai, jadi takkan cik en nak godek satu satu kan entry cik en. Jadi jom tengok 2 step cik en guna. 

  • Carian melalui blog
Carian ini memerlukan korang masuk ke laman blog cik en ini www.nurfuzie.com dan search di kotak search. Taip sahaja apa korang nak cari. Contoh : Muntah . Jadi kesemua artikel mengenai muntah yang ada dalam blog ini akan terpampang. Dimana search tu cik en? boleh tengok bawah ini untuk paparan web


Kalau melalui paparan telefon, korang scrool ke bawah sehingga jumpe widget search

  • Carian melalui google
Diakui, blog cik en ini tidaklah mempunyai SEO yang baik dan ada beberapa entri masih belum keluar di carian google. Jadi paling simple korang boleh taip : HAWAR KUCING NURFUZIE . Lepas itu akan terus blog cik en untuk keyword tersebut. 


Memudahkan bukan? Ini jika korang rasa pernah terbaca entri berkaitan so boleh gunakan 2 kaedah ini. Lebih memudahkan kerana entri yang dikeluarkan oleh cik en lebih kepada rawatan awal sementara menunggu klinik veterinar dibuka. Belum lagi mempromosi barangan atau kaedah rawatan yang mahal.
Eintan Nurfuzie

Lifestyle Blogger, Veterinarian, Social Media Influencer, Love Travel & Ladies Rider | Any Advertorial, Collaborations and Review : Facebook > Eintan Nurfuzie | Page Facebook > Nurfuzie.com | Group Facebook > Tips dan Rawatan Kucing | Instagram > @eintan_nurfuzie | Twitter > @eintan_nurfuzie | Channel Telegram > Eintan Nurfuzie | Channel Youtube > Eintan Nurfuzie | Email > eintannurfuzie@gmail.com

2 Comments

Disclaimer
All content provided on this "Blog Nurfuzie.com" blog is for informational purposes only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information on this site or found by following any link on this site.

The owner of Blog Nurfuzie.com will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information. The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

  1. bagus dengan adanya pencarian macam ni. mudah sikit nak dapat info mengenai kucing...kat rumah makin banyak kucing ni

    ReplyDelete
  2. Haiii.. farah datang bw. Jemput join segmen bloglist farah ye ^0^

    http://farahsanusi.blogspot.my/2016/07/pencarian-bloglist-by-farah-sanusi.html

    ReplyDelete
Previous Post Next Post